برگزاری دومین نشست طرح ایران مهارت در کرمانشاه

دومین نشست طرح «ایران مهارت» با حضور معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمانشاه، معاون سازمان فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه، معاونان آموزش متوسطه استان و اعضای کمیته‌ی مربوطه، تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، پرواره، رییس اداره متوسطه اول، گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص طرح ایران مهارت ارائه داد.

وی طرح مذکور را گامی در جهت توازن رشته‌ای و انتخاب شغل آینده دانش‌آموزان دانست.

محمدرضا بسامی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمانشاه،گفت: خانواده‌ها باید نسبت به گرایش‌های تحصیلی فرزندان خود به سمت مهارت‌آموزی فنی‌ و‌ حرفه‌ای مؤثر باشند و با اجرای طرح ایران مهارت، شاهد مهارت‌آموزی دانش‌آموزان برای بخش خصوصی و بازار هستیم؛ از این رو نگرش ما این است که با تغییر سبک روند آموزشی مدارس خود، در شکل‌دهی به سلیقه‌ها و توانایی‌های دانش‌آموزان گام عملی مؤثر و عملی برداریم.

بسامی اظهار داشت: وی با اشاره به اینکه طرح ایران مهارت با همکاری وزارت آموزش و پرورش اجرا می‌شود، یکی از ویژگی‌های این طرح را آشنایی دانش‌آموزان برای انتخاب رشته در دوره‌ی دوم متوسطه دانست.

نیروی متخصص نیاز امروز جامعه است که امیدواریم این طرح بتواند در زمینه کشف، شناخت و رشد توانایی‌های دانش‌آموزان استان مفید باشد و در قالب این طرح، نیروهایی متخصص و باانگیزه برای جامعه تربیت شوند.

محمدی، مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه در خصوص مسائل و چالش‌های مربوط به این طرح مطالبی را عنوان نمود و عدالت مهارتی را یکی از شاخص‌های مهم اجرای این برنامه اعلام کرد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

ایران مهارت گامی در جهت توازن رشته‌ای و انتخاب شغل آینده دانش‌آموزان

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.