شرور فراری و سابقه دار در اهواز دستگیر شد

فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری شرور سابقه دار شهرستان اهواز طی یک عملیات ضربتی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از سایت پلیس سردار حیدر عباس زاده،  فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به دستگیری یک شرور در اهواز گفت: شرور سابقه دار و متواری به هویت 'م – س' دارای چندین فقره شرارت با سلاح گرم، سرقت مسلحانه ، فروش مواد مخدر، تیراندازی و درگیری مسلحانه تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی بوده که به دلیل تغییر چهره متواری و دستگیری وی میسر نبود، به همین جهت دستورات ویژه برای شناسایی و دستگیری این شرور به عوامل انتظامی ابلاغ شد.

وی افزود: این شرور جهت فرار از قانون اقدام به تغییر چهره خود نموده محل اختفاء شرور توسط عوامل انتظامی اهواز شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی مخفیگاه وی محاصره و دستگیر گردید.

سردار عباس زاده با اشاره به سابقه این شرور بیان داشت: متهم دستگیر شده دارای سوابقی همچون شرارت با سلاح گرم،حمل و نگهداری مواد مخدر ، سرقت های مسلحانه و عادی متعددی در شهرستان های اهواز، آبادان و کارون بوده و به مجازات 10 سال و 9 ماه حبس و جزای نقدی محکومیت دارد.

فرمانده انتظامی خوزستان عنوان کرد: پدر و برادر این شرور نیز در چند روز گذشته توسط پلیس دستگیر و به جرم شرارت و درگیری مسلحانه روانه زندان شدند و این اقدام پلیس باعث رضایتمندی اهالی و مردم چندین منطقه در اهواز شد.

انتهای پیام/م

شرور سابقه دار در ایسگاه قانون متوقف شد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، شرور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.