ویسی: قرارداد ها خصوصی است و مخالف انتشار آنها هستم

سرمربی سابق تیم نفت مسجد سلیمان نسبت به احتمال انتشار قراردادها از سوی سازمان لیگ واکنش نشان داد.

عبدالله ویسی، سرمربی سابق تیم های استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتشار قرارداد فوتبالیست ها و مربیان خاطرنشان کرد: مخالف انتشار قراردادهای بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم ها هستم، زیرا این موضوع خصوصی است و به من ربطی ندارد، فلان وزیر یا فلان رئیس چقدر حقوق می گیرند و اگر در دنیا و اروپا حتی اگر از یک نفر سوال کنید چند بچه دارید، ناراحت می‌شود، چه برسد به اینکه درباره میزان حقوق او سوال کنید که به هیچ عنوان ارتباطی به ما ندارد. به نظرم بحث دریافتی و حقوق، بحثی شخصی است و به من ارتباطی ندارد ورزشکاران چقدر دریافتی دارند.

او ادامه داد: اینکه علی دایی، وزیر ورزش و جوانان و یا قلعه نویی چه دریافتی دارند، این موارد به هیچ فردی ارتباط ندارد و مگر ما به یک جراح قلب می‌گوییم که چقدر در سال دریافتی دارد که بخواهیم این سوال را از یک ورزشکار بپرسیم؟ بنابراین درست نیست.

ویسی افزود: اصلا به کسی ارتباطی ندارد که یک تیم چقدر خرج می‌کند و یا یک بازیکن چقدر می‌گیرد .شاید تیم فوتبال سپاهان بخواهد بابت حضور در جایگاهی در جدول به میزانی هزینه کند و شاید یک تیم می گوید، فقط می خواهیم در لیگ برتر بمانم. بنابراین نباید دخالت کنیم و هزینه‌ها به من مربی، هوادار و دیگری ربطی ندارد و وضعیت تیم ها و بازیکنان به طور کامل مشخص است.

سرمربی تیم قهرمان لیگ در دوره پانزدهم در خصوص وضعیت کی روش با فدراسیون فوتبال ایران گفت: درباره این موضوع صحبت نمی کنم و باید ابتدا حضور چند ساله کی روش را بررسی و سپس نتیجه گیری کنید که اکنون وقت آن نیست.


بیشتر بخوانید:

آیا انتشار قرارداد های فوتبالیست ها قانونی است؟

آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران

استعفای مربی نفت مسجد سلیمان به مدیرعامل نرسیده است


انتهای پیام/

اظهارات عبدالله ویسی درباره موضوع انتشار قرارداد بازیکنان و مربیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار