وزیر ارتباطات:

۵۰۰ روستا در سیستان و بلوچستان از اینترنت بهرمند می شوند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ۵۰۰ روستا در سطح استان سیستان و بلوچستان تا پایان امسال از اینترنت و تلفن ثابت بهرمند می شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی به همراه معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، بخشداران و شماری از مدیران از وزیر ارتباطات و استاندار و سایر همراهان استقبال کردند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در شمال و جنوب سیستان و بلوچستان کار‌های مهم مخابراتی انجام شده و توسعه خدمات را در دستور کار داریم.

محمدجواد آذری جهرمی در نشست اعضای شورای اداری خاش بیان کرد: واگذاری افزون بر دو هزار اشتراک تلفن ثابت در استان و ایجاد افزون بر ۲۷۰۰ زیرساخت در استان در اولویت کاری وزارتخانه است که بخشی از کار انجام شده است. 

وی اظهار داشت: در وسعت بالای سیستان و بلوچستان و منطقه خاش دشواری‌هایی برای ارائه خدمات وجود دارد که با همکاری نماینده مردم در مجلس و استاندار و سایر دولتمردان تلاش می‌کنیم مشکلات را حل کنیم.

وی ارتباط ۵۰۰ روستا به تلفن خانگی و ۱۰۰ روستا به تلفن همراه و گسترده‌تر کردن خدمات در حوزه‌های مختلف تا پایان امسال را از اولویت‌های مهم دولت در استان و منطقه خاش اعلام کرد.

نماینده مردم شهرستان خاش، میرجاوه، کورین و نصرت آباد در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از حضور چند باره و سفر دو روزه وزیر ارتباطات به سیستان و بلوچستان گفت: در خاش کمبود زیرساخت‌ها را در حوزه‌های مختلف ارتباطی خاش و حوزه انتخابیه را شاهد هستیم.

علی کرد افزود: تقویت ارتباطات تلفن همراه و اینترنت در خاش و مناطق کوهستانی و صعب العبور خاش و حوزه انتخابیه را از وزیر درخواست می‌کنیم.

محمد احمدی بولاغ معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خاش با برشمردن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های منطقه گزارشی از اقدامات دولت در سال‌های انقلاب اسلامی ارائه داد.

وی از خدمات و تلاش‌های دولتمردان در جهت ارائه خدمت به مردم و از جمله در حوزه ارتباطات قدردانی کرد.

انتهای پیام/پ

سفر وزیر ارتباطات به سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.