مشخصات V40 ThinQ فاش شد

مشخصات گوشی جدید ال‌جی، V40 ThinQ فاش شد. این گوشی قرار است با پنج دوربین و چیپست پردازنده Snapdragon 845 تولید شود.

مشخصات V40 ThinQ فاش شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که همه انتظار داشتند شرکت ال‌جی پرچمدار جدید خود، V40 ThinQ را در نمایشگاه IFA 2018 برلین رونمایی کند، این اتفاق نیفتاد و ال‌جی بنا به دلایلی تصمیم گرفت تا معرفی رسمی این گوشی را به تعویق انداخت. این کمپانی هنوز تاریخی رسمی برای معرفی پرچمدار جدیدش معرفی نکرده اما سایت Android Pit به تازگی گزارشی جدید منتشر کرده که در آن ویژگی‌های کلیدی و تاریخ معرفی V40 ThinQ را فاش کرده است.

اولین مشخصه‌ای که درباره این گوشی مدت زیادی بود، به صورت شایعه وجود داشت و حالا لو رفته، داشتن پنج دوربین است. V40 ThinQ قرار است با سه دوربین در پشت دستگاه و دو دوربین در جلوی دستگاه تولید شود. سنسور اصلی پشت دستگاه 12 مگاپیکسل با دیافراگم f/1.5 و سایز 1.4 میکرومتر است در حالی که سنسور دوم آن 16 مگاپیکسل قدرت دارد و سایز آن 1.0 میکرومتر است و دیافراگم f/1.9 دارد. این گزارش ادعا می‌کند سنسور سوم به کار گرفته شده در این دستگاه هم 12 مگاپیکسلی است و سایز آن 1.0 میکرومتر و دیافراگم آن f/2.4 است. دوربین سه گانه به این گوشی برای زوم 2x و عملکرد هوشمند مناسب است. دوربین جلویی این دستگاه هم دارای دو لنز 8 و 5 مگاپیکسلی است.

علاوه بر این، V40 ThinQ می‌تواند مشتریان خود را با سخت‌افزار صوتی خود هم تحت تأثیر قرار دهد. این گوشی قرار است با داک چهارگانه برای کیفیت صدای بهتر تولید شود و بلندگوی استریوی آن Boombox خواهد بود. در پشت پرده نیز این گوشی توسط چیپست پردازنده Snapdragon 845 هدایت خواهد شد که با سرعت 2.8 گیگاهرتز داده‌ها را پردازش خواهد کرد. پردازنده گرافیکی آن هم Adreni 630 است. در قسمت حافظه هم پرچمداری بعدی ال‌جی دارای 6 گیگابیت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

بر اساس گزارش منتشر شده درباره V40 ThinQ، این گوشی با نمایشگر 6.4 اینچی P-OLED تولید خواهد شدو دارای رزولوشن +Quad HD خواهد بود. همانطور که قبلا هم شایعه شده بود، این گوشی با گواهینامه IP36 تولید خواهد شد که نشان می‌دهد قرار است ضد آبو گرد و غبار باشد. در گزارشی که ویژگی‌های V40 ThinQ را فاش کرده مشخص شده است که باتری این دستگاه دارای ظرفیت 3300 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که به دلیل داشتن نمایشگر یکسان با نسل گذشته خود، V30 جای تعجب ندارد. هنوز اطلاعاتی از نرم‌افزار این گوشی فاش نشده است و مشخص نیست که این گوشی با اندروید 9.0 Pie تولید خواهد شد یا خیر اما می‌توان امیدوار بود که همین اتفاق بیفتد چرا که سری V ال‌جی همیشه دارای آخرین نسخه اندروید خواهد بود.

اما پیش‌بینی‌ها در مورد این گوشی می‌گوید V40 ThinQ اوایل ماه اکتبر طی مراسم خاصی که برای آن در نظر گرفته شده، معرفی خواهد شد.ال‌جی هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه پرچمدار خود نداده است اما شایعات در کره خبر از آغاز فروش آن در تاریخ 5 اکتبر می‌دهند.

گفتنی است، پیش از این رندرهای طراحی شده از V40 ThinQ منتشر شده بودند.

انتهای پیام/

مشخصات کلیدی V40 ThinQ فاش شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.