بازدید محیط بانان از پناهگاه حیات وحش سفید کوه سفید کوه ازنا

مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان به همراه تعدادی از روئسای ادارات ستادی از پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا بازدید نمود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مهرداد فتحی بیرانوند مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان به همراه تعدادی از روئسای ادارات ستادی این اداره کل از پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا بازدید نموده و ضمن بررسی وضعیت حفاظتی این منطقه، نحوه ساخت و آبرسانی به آبشخور‌های این پناهگاه را مورد بررسی قرار دادند.

بازدید محیط بانان از پناهگاه حیات وحش سفید کوه سفید کوه ازنا

فتحی بیرانوند در این بازدید ضمن ابراز رضایت از روند ساخت و نگهداری و آبرسانی به آبشخور‌های پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا، وجود این آبشخور‌ها را جهت حفظ و افزایش جمعیت حیات وحش و ایجاد شرایط زیستگاهی مناسب برای آن‌ها به خصوص در فصول گرم سال لازم و ضروری دانست.

ایشان با اشاره به اهمیت بالای پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا بعنوان اصلی‌ترین زیستگاه قوچ و میش در استان لرستان، ساخت و مرمت ۱۰ چشمه آبشخور را از جمله اقدامات مناسب جهت حفاظت از حیات وحش این منطقه عنوان نمود.

بازدید محیط بانان از پناهگاه حیات وحش سفید کوه سفید کوه ازنا

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان لرستان با ابراز رضایت از جمعیت حیات وحش در پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا گفت:برنامه‌هایی از قبیل: افزایش تعداد نیروی محیطبان، تلاش برای نصب سیستم پایش آنلاین و ایجاد پاسگاه‌های سیار در سطح منطق جهت افزایش ضریب حفاظت پناهگاه در دست اجرا می‌باشد که امیدواریم با اجرای این برنامه‌ها ضمن بالا بردن ضریب حفاظتی، شاهد افزایش بیشتر جمعیت حیات وحش در این منطقه باشیم.

انتهای پیام/د

بازدید مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از پناهگاه حیات وحش سفید کوه سفید کوه ازنا

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.