توضیحات ضیایی درباره پاداش نگرفتن مربیان غیرایرانی

رییس فدراسیون والیبال گفت: هیچ‌کدام از مربیان خارجی تیم‌ها در جاکارتا پاداش دریافت نکردند و این تصمیم از سوی کمیته‌ملی‌المپیک گرفته شد.

احمد ضیایی درگفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره موضوع عدم پرداخت پاداش به مربیان خارجی تیم ملی والیبال پس از قهرمانی در بازی‌های آسیایی جاکارتا، اظهار داشت: این تصمیمی بود که کمیته ملی المپیک گرفت و مقرر شد مربیان خارجی این پاداش را دریافت نکنند.

وی در توضیح بیشتر این مطلب گفت: از آنجایی که مربیان خارجی شاغل در ایران، در قرادادهای‌شان قید شده است که در صورت موفقیت‌ها مبلغ پاداش به مبلغ قراردادهایشان اضافه شود، دیگر نیازی نبود که این پاداش نیز شامل حالشان شود.

ضیایی افزود: به نظر من اما بهتر بود که این پاداش به همه نفرات تیم‌ها اعم از ایرانی و غیرایرانی داده می‌شد. به هر حال موفقیت‌هایی که بدست آمد و مدال‌هایی که تصاحب شد حاصل تلاش تیم بوده است و همه نفرات در این موفقیت نقش داشته اند. شاید اگر می‌شد شرایطی ایجاد شود که مربیان خارجی نیز پاداش را دریافت می‌کردند، بهتر بود و وجهه بهتری داشت. تعداد تیم‌ها و نفرات مدال آور که مربی خارجی داشتند چندان زیاد نبود و می‌شد این موضوع را طور دیگری مدیریت کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: به هر حال این موضوعی  نبود که فقط در رشته والیبال رخ داده باشد و رشته های دیگر مانند واترپلو، کبدی و ... نیز که مدال آوری کردند، مربیان خارجی‌شان شامل دریافت پاداش نشدند.

ضیایی در واکنش به اینکه مربیان غیرایرانی تیم ملی والیبال از این موضوع ناراحت و گلایه‌مند هستند، گفت: من قطعا با این مربیان صحبت خواهم کرد و اگر نیاز باشد خود فدراسیون پاداشی برایشان در نظر خواهد گرفت. ما به خوبی می‌دانیم و اعتقاد داریم که همه اعضای تیم ملی در کسب این مدال طلا سهیم بوده‌اند.

رییس فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که آیا خود فدراسیون نیز برای بازیکنان تیم ملی پاداشی به دلیل قهرمانی در بازی های آسیایی در نظر گرفته است یا خیر، گفت: قطعا پاداش در نظر گرفته‌ایم و همانند سال قبل طی برگزاری یک جشن در پایان سال از همه تیم‌ها در همه رده ها که موفق به کسب عنوان شده‌اند، تقدیر خواهد شد.

ضیایی در پایان به وضعیت تیم ملی والیبال در آستانه مسابقات قهرمانی جهان اشاره کرد و گفت: تیم ملی ایران عصر امروز تهران را به مقصد اسلوونی ترک کرد تا در تورنمنت چهارجانبه این کشور با حضور تیم‌های امریکا، کانادا و اسلوونی شرکت کند.

وی افزود: پس از این مسابقات، تیم ملی روز 20 شهریور راهی بلغارستان خواهد شد و 22 شهریور مسابقات خود در نبرد قهرمانی جهان را آغاز خواهد کرد. تمام تلاش ما این است که تیم ملی بتواند آبروی والیبال ایران را این مسابقات مهم حفظ کرده و نتایج قابل قبولی کسب کند.


بیشتر بخوانید : 

ابهام در پرداخت پاداش به والیبالی‌ها/ سهم ایگور و دستیارانش چه شد؟

ضیایی: این قهرمانی مقدمه‌ای برای درخشش در قهرمانی جهان است


انتهای پیام/

اظهارات رییس فدراسیون والیبال درباره وضعیت پاداش ملی‌پوشان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.