بازی‌های آسیای جاکارتا ۲۰۱۸- اندونزی؛

کولاکویچ: کسب مدال همیشه شیرین است

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از کسب مدال گفت: خوشبختانه بازی به بازی بهتر شدیم و این پیش از مسابقات قهرمانی جهان مهم است.

کولاکویچ: کسب مدال همیشه شیرین استبه گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال پس از قهرمانی در بازی های آسیایی جاکارتا  اظهار کرد: برای من مهم این است که بازی به بازی بهتر شدیم. کره جنوبی سرویس های خوبی میزد اما خوب توانستیم در حملات موفق باشیم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او افزود: بنابراین من خیلی خوشحالم زیرا یک مدال ارزشمند طلا را بدست آوردیم. این مسابقات می تواند مقدمه ای برای آمادگی ما برای مسابقات قهرمانی جهان باشد.

سرمربی تیم ایران تاکید کرد: کسب مدال همیشه شیرین است و این موففیت را به مردم ایران تبریک میگویم. می دانم که انها ما را همیشه حمایت میکنند و از این بابت ممنونم.

کولاکوویچ یادآور شد: کمتر از دو هفته تا قهرمانی جهان فرصت داریم. مردم ایران همیشه انتظار پیروزی از تیم والیبال خود را دارند و ما هم برای همین می جنگیم. به هر حال در مسابقات قهرمانی جهان بهترین تیم ها بالاترین سطح کیفیت خود را ارائه می دهند و کارمان آسان نیست. امیدوارم با حمایت همه بتوانیم موفق باشیم.


بیشتر بخوانید:درخشش طلای والیبال بر سینه بلندقامتان ایران


انتهای پیام / 

اظهارات سرمربی تیم ملی والیبال درباره بازی خای آسیایی و تیم ملی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار