کیفیت تصویر نمایشگر Mate 20 و Mate 20 Pro فاش شد

هوآوی به زودی گوشی‌های Mate 20 و Mate 20 Pro را رونمایی خواهد کرد. منابعی کیفیت صفحه نمایش این گوشی را برملا کرده‌اند.

کیفت تصویر نمایشگر Mate 20 و Mate 20 Pro فاش شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هوآوی این روزها خود را برای رویداد معرفی گوشی‌های جدید خود، Mate 20 و Mate 20 Pro آماده می‌کند. این رویداد قرار است در 16 اکتبر در شهر لندن اتفاق بیفتد. تا زمان برگزاری این ریداد مهلت زیادی باقی مانده تا اطلاعات بیشتری از این گوشی‌ها فاش شود و شایعات دیگری از آن‌ها ساخته شود. به تازگی هم اطلاعات جدیدی از این گوشی‌ها فاش شده است.

بر اساس اطلاعاتی که وبسایت کمپانی چینی هوآوی، خود به اشتراک گذاشته و یکی از کاربران فضای مجازی آن‌ها را رمزگشایی کرده، کیفیت نمایشگرهای دو گوشی Mate 20 و Mate 20 Pro فاش شده است. بر اساس این اطلاعات، Mate 20 نمایشگری با رزولوشن 1080x2244 خواهد داشت و نسبت تصویر این نمایشگر 18.7:9 خواهد بود. این کیفیت و نسبت تصویر با P20 Pro یکسان است.

از طرفی دیگر، نمایشگر Mate 20 Pro دارای رزولوشن نمایشگر LG G7 ThinQ خواهد بود یعنی 1440x3120 پیکسل و به گفته مدیران کمپانی هوآوی قرار است بهترین رزولوشن و عملکرد را در میان همه گوشی‌های هوشمند داشته باشد. نمایشگر Mate 20 Pro قرار است با نسبت تصویر 19.5:9 تولید شود. گفته می‌شود، هر دو مدل هوآوی قرار است با ناچ جدیدی که در میان گوشی‌های دیگر هم استفاده می‌شود، تولید شود پس باید منتظر این گوشی‌ها با ناچ قطره‌ای آن‌ها باشیم.

بر اساس شایعات، Mate 20 قرار است با نمایشگری به اندازه 6.3 اینچ تولید شود در حالی که صفحه نمایش Mate 20 Pro اندازه 6.9 اینچی خواهد داشت. این مسئله را در ذهن داشته باشید که این اطلاعات در برخی مواقع اشتباه هستند و پیش‌بینی‌ها ممکن است اشتباه باشند.

بر اساس اطلاعات از قبل پیش‌بینی شده، هر دو مدل جدید گوشی‌های هوآوی با چیپست پردازنده Kirin 980 تولید خواهند شد. بدنه این گوشی از هر دو طرف شیشه‌ای است. این دستگاه‌ها دارای سه دوربین پشتی، فناوری شارژ وایرلس، پورت USB-C، جک 3.5 میلیمتری صدا، باتری‌های بزرگ و اندروید 9.0 Pie با رابط کاربری EMUI 9.0 خواهند بود.

کیفت تصویر نمایشگر Mate 20 و Mate 20 Pro فاش شد

انتهای پیام/

فاش شدن رزولوشن نمایشگر Mate 20 و Mate 20 Pro

برچسب ها: اخبار فناوری ، هوآوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار