سامسونگ اولین گوشی انعطاف‌پذیر خود را تا پایان سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد کرد +تصویر

مسئولان شرکت سامسونگ خبر از عرضه گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر تا پایان سال 2018 دادند.

سامسونگ اولین گوشی انعطاف‌پذیر خود را تا پایان سال 2018 عرضه خواهد کرد +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از گزارش‌هایی که از ساخت گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر شرکت هوآوی شنیده می‌شد، صاحب‌نظران بر این عقیده بودند که هوآوی اولین شرکتی خواهد بود که نخستین گوشی انعطاف‌پذیر جهان را به صورت رسمی عرضه خواهد کرد.

اما این موضوع مسئولان سامسونگ را به فکر انداخته که پروژه ساخت گوشی انعطاف‌پذیر را از مدت ها پیش کلید بزنند تا بتوانند در این امر از شرکت هوآوی پیشی گرفته و تبدیل به اولین شرکت سازنده گوشی انعطاف‌پذیر در تاریخ شوند.

مسئولان سامسونگ به تازگی مصاحبه ای در این خصوص انجام دادند و به صورت رسمی اعلام کردند که تا پایان سال 2018 میلادی اولین گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر خود را عرضه خواهند کرد و در حال حاضر این گوشی مراحل ساخت خود را طی می‌کند.

در این مصاحبه همچنین نظرسنجی از مخاطبان شد و در این نظرسنجی پرسیده شد که در صورت ساخت گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر، آیا مایل به استفاده از آن هستید که پاسخ به این سوال مثبت بود و کاربران برای استفاده از این گوشی ابراز علاقه‌مندی کردند.

گفتنی است؛ شایعات ساخت گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر از ابتدای سال 2018 میلادی قوت گرفت ولی از همان ابتدا یکی از مشکلاتی که در مسیر این طرح بود، عدم وجود صفحه نمایش OLED انعطاف‌پذیر عنوان می‌شد.

با این تفاسیر احتمال می‌رود که سامسونگ به صورت جدی این پروژه را پیش ببرد و نهایتاً تا پایان سال 2018 شاهد عملی شدن آن باشیم. در ادامه تصویری از این طرح را مشاهده می‌کنید.

سامسونگ اولین گوشی انعطاف‌پذیر خود را تا پایان سال 2018 عرضه خواهد کرد +تصویر


بیشتر بخوانید: از شایعه تا واقعیت؛ هرآنچه که باید درباره آیفون 11 شرکت اپل بدانید +تصاویر


انتهای پیام/

اولین گوشی انعطاف‌پذیر جهان تا پایان سال 2018 عرضه خواهد شد +تصویر

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار