سامسونگ حلقه هوشمند تولید می‌کند

سامسونگ با انتشار پتنت‌های یک دستگاه خبر داد که در نظر دارد یک حلقه هوشمند تولید کند تا بتوان فقط با تکان دادن دست دستگاه‌های هوشمند را کنترل کرد.

سامسونگ در نظر دارد حلقه هوشمند تولید کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تکنولوژی گجت‌های پوشیدنی هر روزه با پیشرفت مواجه می‌شود و تولیدکنندگان در این حوزه علاقه دارند تا فناوری استفاده شده در آن‌ها را پیشرفته‌تر و استفاده از آن‌ها را آسانتر کنند. اخیرا، بهترین محصولاتی که در زمینه گجت‌های پوشیدنی تولید می‌شود، ساعت‌های هوشمند هستند و با این که قابلیت‌های زیادی در طی چند سال به آن‌ها اضافه شده است، این جای بحث وجود دارد که کار زیادی نمی‌توان با آن‌ها انجام داد. ساعت‌های هوشمند اساسا یک گجت برای پیگیری حرکات شما هستند که هر وقت یک نوتیفیکیشن دریافت کنید، می‌لرزند.

هفته گذشته رسانه‌ها در فضای مجازی پتنتی طراحی شده از سامسونگ را منتشر کردند که نشان می‌دهد این کمپانی ایده‌ای برای طراحی و ساخت حلقه هوشمند دارد. این حلقه‌ها به کاربران خود کمک خواهد کرد که تنها با تکان دادن انگشتان دست خود، تمام وسایل هوشمندی را که در خانه دارند، کنترل کنند.

این حلقه برای به کار گرفته شدن حداقل یک سنسور داخل خود خواهد داشت تا به حرکات و ژست‌های ناگهانی پاسخ دهد. علاوه بر این، یک سنسور لمسی به منظور افزایش تعامل روی سطح این حلقه کار گذاشته خواهد شد.

ایده پشت تولید حلقه هوشمند توسط سامسونگ این است که این حلقه برای هدایت و فرمان دادن به وسایل هوشندی استفاده شود که توسط سامسونگ تولید شده و اکوسیستم سامسونگ را گسترش دهد. برای مثال می‌توان به گشتن محتوا در تلویزیون هوشمند، تجربه بهتر درباره واقعیت مجازی، راه انداختن اپلیکیشن‌ها در گوشی‌های هوشمند، کنترل کردن سیستم صوتی خانگی، سیستم امنیت خانگی و چراغ‌های خانه اشاره کرد.

البته، همه این حرف‌ها و قابلیت‌ها فقط به عنوان طرح اولیه از سامسونگ شناخته می‌شوند که احتمال می‌رود در آینده این چنین گجتی را برای کاربران خود تهیه و تولید کند. هیچ تضمینی وجود ندارد که این حلقه هوشمند به زودی تولید شود و ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا این تکنولوژی پیچیده را در حلقه‌ای چنین کوچک جا داد تا ظاهر آن احمقانه به نظر نرسد.

سامسونگ در نظر دارد حلقه هوشمند تولید کند

سامسونگ در نظر دارد حلقه هوشمند تولید کند

سامسونگ در نظر دارد حلقه هوشمند تولید کند

انتهای پیام/

سامسونگ پتنت گجت‌های آینده را در قالب حلقه هوشمند طراحی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.