عابدزاده: تمام بازیکنان تیم ملی به کی روش اعتقاد و اعتماد دارند

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: تمام بازیکنان تیم ملی به کی روش اعتقاد و اعتماد دارند و هدفمان هم سربلندی ایران است.

عابدزاده: تمام بازیکنان تیم ملی به کی روش اعتقاد و اعتماد دارند به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر عابدزاده دروازه بان تیم فوتبال مارتیمو پرتغال و تیم ملی فوتبال کشورمان ، درباره اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار تدارکاتی با ازبکستان و همچنین برنامه های این تیم برای جام ملتهای آسیا اظهار داشت: خدا را شکر تاکنون اردوی خوبی بوده است و برای بازی با ازبکستان آماده می شویم.امروز(جمعه) هم یک بازی درون اردویی برگزار می کنیم و روز به روز شرایط تیم بهتر می شود.

او درباره اینکه با توجه به بازی نکردنش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شانس خود را برای قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی در جام ملتهای آسیا تا چه اندازه می داند، گفت: تمام بازیکنان تیم ملی به تصمیم های کی روش اعتماد و اعتقاد دارند. خدا را شاکرم که عضوی از این تیم بودم و همیشه سعی کردم حتی اگر بازی هم نمی کنم از بیرون انرژی مثبتم را به تیم منتقل کنم. همه بازیکنان یک هدف دارند و آن هم سربلندی ایران است. وقتی هدف یکی است خوشحالی بازیکنان هم بیشتر می شود و من هم خیلی خوشحالم عضوی از تیم ملی در جام جهانی بودم.

او درباره نارضایتی برخی بازیکنان از شرایط اردوی تیم ملی گفت: شرایط اردوی تیم ملی ۱۰۰ درصد می تواند بهتر باشد. به هر حال وقتی ما رویاهای بزرگ داشته باشیم باید امکانات، طرز تفکر و تلاشمام هم به آن سطح برسد. همیشه دوست داریم وضعیت اردو بهتر باشد و همه دوست داریم در جام ملتها روندی بهتر از جام جهانی داشته باشیم. برای این امر نیاز به امکانات بهتری داریم.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران درباره دیدار تدارکاتی با ازبکستان تصریح کرد: ۱۰۰ درصد تمام بازی های تدارکاتی به خصوص دیدار با تیم ازبکستان که خودش در جام ملتها حضور دارد و سبک بازی اش آسیایی است می تواند به ما کمک کند.

عابدزاده درباره اظهارات پدرش مبنی بر پیشنهاد داشتن او از تیم فوتبال تاتنهام انگلیس گفت: من در رده زیر ۱۸ سال عضو تیم تاتنهام بودم و این بحث مربوط به الان نیست.


بیشتر بخوانید:غیبت چشمی در جلسه کی روش با بازیکنان/ بیرانوند نیمکت نشین شد!


انتهای پیام/

اظهارات امیر عابدزاده درباره تیم ملی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار