دستور اشرف غنی به نهادهای امنیتی برای تامین امنیت مراسم محرم و غرب کابل

رئیس جمهور افغانستان به مسئولان امنیتی دستور داد تا برنامه عملی برای تامین امنیت شهر کابل در روزهای محرم و هفته شهید را تدوین کنند.

دستور «اشرف غنی» به نهادهای امنیتی برای تامین امنیت مراسم محرم و غرب کابلبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان به تمام مسئولان ارگان های امنیتی دستور داد تا برنامه عملی برای تامین امنیت شهر کابل در روزهای محرم و هفته شهید را تدوین کنند.

رئیس جمهور افغانستان در نشستی با مسئولان امنیتی این کشور پس از شنیدن گزارش چگونگی رویداد تروریستی اخیر به یک سالن ورزشی در غرب کابل، به مسئولان مربوطه تاکید کرد که پس از ارزیابی همه جانبه به منظور تامین امنیت مراسم محرم و هفته شهید در شهر کابل به خصوص غرب کابل، برنامه عملی را ترتیب و به ریاست جمهوری ارائه کنند.

دستور اشرف غنی برای تامین امنیت مراسم محرم و غرب کابل در حالی است که اخیرا حملات هدفممند به مناطق شیعه نشین در پایتخت افغانستان افزایش یافته است.

سرور دانش، معاون ریاست جمهوری افغانستان نیز در واکنش به رویداد اخیر تروریستی به شیعیان کابل گفت این حملات هدفمند و سازمان یافته است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار