امام جمعه اهواز عنوان کرد؛

حربه جدید دشمن جنگ از طریق فضای مجازی است

امام جمعه اهواز گفت: جوانان ما ساکت نباشند و با قدرت در فضای مجازی جواب دشمن را بدهند چرا که حربه جدید دشمن جنگ از طریق فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، امام جمعه اهواز بیان داشت: آیت الله طالقانی روحانی برجسته انقلابی، ابوذر زمان بود و خدمت های بی شماری به اسلام و انقلاب اسلامی کرد.

وی افزود:۱۷ شهریور، سالگرد قتل عام مردم به دست رژیم شاهنشاهی روز نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود و نکته جالب این بود که تعداد شهدای زن بیشتر از شهدای مرد بود.

آیت الله موسوی جزایری عنوان کرد: به همه روستائیان اعلام می کنم که تعاون وام های خوبی برای آنها در نظر گرفته و لازم است در این زمینه فعال شده و آستین همت را بالا زده و تولید را بالا ببرند تا منشا خدمات ارزنده‌ای برای کشور باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: در دیدار گذشته اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب اسلامی رهبری سخنان مهمی ایراد کردند. برای نمونه فرمودند انتقاد خوب است ولی اگر دولت موفقیت هایی دارد باید گفته شود و نباید چشم پوشی کرد.

امام جمعه بیان داشت: در این دیدار رهبری از توطئه آمریکا و اسرائیل با پول قارون زمان و بر اساس گزارش های موثق در راه اندازی قرارگاه جنگ روانی علیه کشور ما و در مرز ایران خبر دادند که من این مسئله را به همه گوشزد می کنم و می گویم همه باید در این جنگ به دفاع برخیزید و در فضای مجازی از جوانان ما دفاع کنیم. باید دفاع همه جانبه داشته باشیم و فضا را به آنها واگذار نمی کنیم. جوانان ساکت نباشند و در فضای مجازی با قدرت جواب این توطئه ها را بدهند.

 وی افزود: فضای مجازی مهم است و حتی همین احتکار هم از این فضای مجازی نشأت می گیرد. من از همه مردم، جوانان، طلاب، بچه های مسجدی و... می خواهم با قدرت در فضای مجازی وارد شوند و جواب دشمنان را با قاطعیت بدهند.

آیت الله موسوی جزایری گفت:خواستار تشکیل یک اتاق جنگ با حضور معاونان اول 3 قوه و به صورت ۲۴ ساعته در کشور  هستیم که این اتاق یک بازوی کارشناسی با حضور افراد نخبه کشور و یک بازوی اطلاعاتی با حضور افراد مطلع همه استانها داشته باشد و توطئه های دشمن به خصوص در جنگ اقتصادی خنثی کنند.

انتهای پیام/م

جوانان جواب توطئه‌های دشمن در فضای مجازی بدهند

برچسب ها: نماز جمعه ، احتکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.