شرکت 30 گروه جهادی در رزمایش اقتدار عاشورایی کبودراهنگ

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از شرکت 30 گروه جهادی در رزمایش اقتدار عاشورایی در این شهرستان خبر داد.

شرکت 30 گروه جهادی در رزمایش اقتدار عاشورایی کبودراهنگبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ محمود بداغی، فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به برگزاری رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص)2 در کبودراهنگ اظهار داشت: از آنجا که حضور در همیشه صحنه بسیجیان خاری در چشم دشمنان این نظام و باعث برملا شدن مکر و حیله آنها بوده است، امروز برای پاسخ دندان‌شکن و نمایش اقتدار و مقاومت این نهاد مقدس با پشتوانه و حمایت همه جانبه ملت فهیم ایران رزمایش محمد رسول الله(ص) برگزار می‌شود.

وی افزود: مرحله اول این رزمایش با حضور 30 گروه جهادی و شرکت 400 نفر بسیجی از نهم شهریور ماه تا 29 شهریور با هدف ارائه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در عرصه‌های سازندگی، عمرانی، پزشکی، فرهنگی در مناطق کم برخوردار در حال اجرا است .

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ در ادامه ضمن تشریح مرحله دوم رزمایش بیان داشت: مرحله دوم رزمایش در دو سرفصل مختلف اجرا می‌شود که ابتدا 2گردان تاکتیکی بیت المقدس به صورت سازمان یافته به روش اردوکشی مسیر میدان امام حسین(ع) تا میدان رسالت را طی می‌کنند.

بداغی افزود: در ادامه این برنامه در روزهای 17، 18 و 19 شهریور ماه در اردوگاه شهید «حججی» ضمن آموزش‌های مختلف نظامی، فرهنگی و تاکتیکی به توانمندی‌های خود اضافه خواهند کرد .

وی در خصوص اجرای مرحله سوم این رزمایش در سطح استان همدان خاطرنشان کرد: اجتماع 20 هزار نفری بسیجیان استان همدان با حضور 7 گردان از شهرستان کبودراهنگ به استعداد یک گردان امام حسین(ع)و 6گردان بیت المقدس در یکی از روز های هفته دفاع مقدس  در مرکز استان برگزار خواهد شد .

انتهای پیام/ب

اعزام 400 بسیجی به مناطق محروم کبودرآهنگ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.