برگزاری دوره آموزشی مدیریت مواجهه با عوامل زیان آور و بیماری های شغلی

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت:دوره آموزشی مدیریت مواجهه با عوامل زیان آور و بیماری های شغلی در استان برگزار می شود.

شهرکی رییس سازمان صنعت,معدن و تجارت خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ؛گفت:دوره آموزشی مدیریت مواجهه با عوامل زیان آور و بیماری های شغلی توسط سازمان صنعت،معدن و تجارت با همکاری دفتر امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی وزارت و مشارکت ایمیدرو برگزار می شود. 

وی  افزود:این دوره با عنایت به ضرورت شناسایی و ارزیابی عوامل آسیب رسان به سلامت و همچنین پیشگیری زودهنگام از رخداد بیماری های شغلی به منظور ارتقاء وضعیت بهداشت معادن و در راستای ارتقای سطح علمی و آشنایی مسئولان (HSEE) بیستم و بیست و یکم شهریور ماه جاری در محل ساختمان مرکزی سازمان صنعت،معدن و تجارت واقع در خیابان شهید مطهری برگزارمی شود.

شهرکی با بیان اینکه به شرکت کنندگان در دوره، گواهینامه معتبر از سوی وزارت متبوع اعطا می شود،گفت:از بهره برداران معدنی خواستاریم با توجه به ضرورت و اهمیت دوره،همراه با مسئول فنی و کارشناسان حوزه ایمنی و بهداشت (HSEE) در این دوره شرکت نمایند .
رییس سازمان صنعت,معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود:دوره یاد شده رایگان است.

وی اظهار کرد:متقاضیان شرکت در دوره مذکورمی توانند تا هجدهم شهریور ماه جاری جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 32227444 تا 6 داخلی 103 یا 126حوزه (HSEE) تماس حاصل فرمایید .
انتهای پیام/غ

دوره آموزشی مدیریت مواجهه با عوامل زیان آور و بیماری های شغلی برگزار می شود

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.