معاون سیاسی امنیتی ایلام خبر داد؛

پیشگیری از گرایش جوانان به مواد مخدر

معاون سیاسی امنیتی ایلام گفت: آموزش و آگاه سازی افراد و خانواده ها از خطر اعتیاد به مواد مخدر ضروری است تا به صورت ریشه ای برای پیشگیری از گرایش جوانان اقدام جدی شود.

پیشگیری از گرایش جوانان به مواد مخدر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; محمد نوذری معاون سیاسی امنیتی ایلام در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد: علاوه بر آموزش باید فرهنگ سازی لازم در این زمینه صورت گیرد تا به نوعی در بین افراد جامعه فرهنگ صیانت از سلامت از نظر گرایش به مواد مخدر نهادینه شود.

وی افزود: کارهای خوبی در زمینه مبارزه با مواد مخدر در استان انجام شده، اما کافی نیست، باید تمام استان به صورت ویژه در بحث مبارزه با مواد مخدر مورد توجه قرار گیرند و مناطق پر خطر در اولویت اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی باشند.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: کشور عراق برای مبارزه با مواد مخدر اشد مجازات را اعمال می کند به همین خاطر افرادی که قصد زیارت به عتبات عالیات را دارند باید به این مساله واقف باشند.

نوذری ادامه داد: با توجه به مسایل امنیتی در جنوب و بسته شدن مرز شلمچه امسال مرز مهران در ایام اربعین شلوغ تر می شود به همین خاطر افراد باید به این مسایل توجه داشته باشند.

انتهای پیام/ د

آگاه سازی افراد از خطر اعتیاد به مواد مخدر

برچسب ها: مواد مخدر ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.