بی اعتنایی عجیب کیروش به بازیکنان شایسته مازندرانی

درخشش بازیکنان مازندرانی در تیم‌های مختلف لیگ برتر به دلایل نامعلوم از نگاه کارلوس کیروش دور مانده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، لیست اعلام شده تیم ملی فوتبال پر از ابهام، تناقض و به گفته کارشناسان ناشایسته سالاری است.

از ٢٩ بازیکن دعوت شده به تیم ملی، ١٧ بازیکن لژیونر هستند و ١٢ بازیکن از لیگ داخلی، لیگی که همیشه از جانب مربی پر سروصدای تیم ملی دست کم گرفته شده است.

به گواه کارشناسان فوتبال و مربیان خارجی که در لیگ برتر حاضر شدند، لیگ ایران علیرغم تمام مشکلات سخت افزاری، از لحاظ فنی سطح قابل قبولی دارد.

یقینا بر کسی پوشیده نیست کیفیت فنی لیگ به سطح فنی بازیکنان و مربیان آن بر می‌گردد، زیرا آن‌ ها نقش اول رقابت در این میدان سخت را بر عهده دارند.

در ٨ سال گذشته لیست‌ های بازیکنان دعوت شده به تیم ملی همیشه با اعتراض‌ها و انتقاد‌های سخت همراه بوده است، امری که مربی پرتغالی یا به آن ورود نکرده یا اگر هم توضیحی در این باره ارائه کرد آنقدر مبهم و غیر قابل فهم بوده که بیشتر به پیچیدگی اوضاع افزوده است.

از جمله انتقاد‌هایی که می‌توان به این لیست پیامکی آقای سرمربی وارد دانست، بی توجهی به بازیکنان شایسته مازندرانی حاضر در لیگ برتر بوده است.

برخی بازیکنان مازندرانی که نامشان از لیست دور مانده را می‌ توان برشمرد:

دانیال اسماعیلی فر بازیکنی که با گل‌ ها و شوت‌ های سرکش خود در آسمان تراکتور پرستاره همانند ماه می‌ درخشد، محمد کریمی جوان که در همین ٥ هفته ٤ پاس گل داده است، شجاع خلیل زاده که در یکی دو فصل گذشته عملکردی با ثبات و مناسب داشته و از عوامل اصلی قهرمانی پرسپولیس به شما می‌رفت، علی علیپور آقای گل پر تلاش پرسپولیس که همچنان جزو آماده‌های لیگ است، سعید صادقی پدیده این فصل پدیده مشهد که ٢ پاس گل داده است و محمد نژادمهدی مدافع قدرتمند ذوب آهن که فصل بسیار خوبی را تحت سرمربی جدید خود امید نمازی می‌گذراند.

امید است در اردو‌های بعدی این بازیکنان شایسته به تیم ملی فراخوانده شوند زیرا آن‌ ها با ثبات عملکرد و درخشش در تیم‌ های خود نشان دادند مستحق احترام و نگاه ویژه تری از جانب سرمربی تیم ملی هستند.

انتهای پیام/ م

بازیکنان شایسته مازندرانی دور از افق نگاه کارلوس کیروش

برچسب ها: فوتبال ، جنجال ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار