پیروزی استقلال خوزستان در دیداری تدارکاتی/ آقای گل سابق لیگ آبی پوش می‌شود

تیم فوتبال استقلال خوزستان، عصر امروز (شنبه) در دیداری تدارکاتی به مصاف عقاب تهران رفت و به پیروزی ۵ بر یک رسید.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال خوزستان که برای اردوی آماده سازی در تهران حضور دارد، عصر امروز ( شنبه ) در دیداری تدارکاتی به مصاف عقاب تهران رفت و به پیروزی 5 بر یک رسید. در این مسابقه ترکیب تیم آبی پوش، تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه بود.

آبی پوشان پس از اردویی طولانی مدت در پایتخت، دوشنبه از تهران به اهواز باز می گردند تا پس از تمرین و استراحتی کوتاه، آماده برگزاری دیدار جام حذفی در روز چهارشنبه 21 شهریور ماه مقابل شاهین بندر انزلی شوند. این دیدار در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد.

همچنین طبق اعلام یعقوب پیری، سرپرست باشگاه استقلال خوزستان، کادرفنی آبی پوشان در صدد است تا در بازی مقابل نماینده انزلی، از بازیکنانی استفاده کند که در لیگ برتر کمتر بازی کردند و باید دید در پایان نتیجه این مسابقه چه خواهد شد.

وضعیت یونس دلفی، ستاره مدنظر باشگاه پی اس وی آیندهوون هلند هم پیچیده شده و قرار است پس از انجام کارهای اداری، درخواست ویزا و همچنین  باشگاه هلندی، این بازیکن راهی سرزمین لاله های نارنجی پوش شود تا کارهای مربوط به انتقال شود. البته مسئولان استقلال خوزستان با جدایی او مخالفتی ندارند و هر زمانیکه کارهای اداری انجام شود، با جدایی او موافق هستند.

خبر دیگر اینکه رضا نوروزی، مهاجم سابق تیم های فولاد خوزستان، استیل آذین، پیکان تهران و ... که  در لیگ برتر هم سابقه آقای گلی دارد، این روزها در تمرینات استقلال خوزستان شرکت می کند تا با تایید داریوش یزدی، سرمربی تیم آبی پوش شود. او در بازی دوستانه مقابل عقاب دقایقی بازی کرد و عملکرد خوبی داشت.

یعقوب پیری، سرپرست باشگاه استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان این خبر را تایید کرد.


بیشتر بخوانیدستاره استقلال خوزستان مقابل پیکان بازی می کند

پیکان تهران ۱ - استقلال خوزستان صفر/ برتری شاگردان آقا معلم مقابل استقلالی‌ها + حاشیه‌ها

یزدی: چالش‌های استقلال خوزستان هفته به هفته برطرف می‌شود/ دلفی در اروپا پیشرفت می‌کند


انتهای پیام/

اخبار باشگاه استقلال خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار