مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد :

اتمام پروژه‌های مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد تا پایان سال مالی

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حدود 11 هزار واحد مسکن مهر در استان احداث شد که بیش از 5 هزار مورد از این واحدها توسط راه و شهرسازی احداث شده است.

به گزارش  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ؛ محمدعلی علیمردانی در خصوص وضعیت پروژه‌های مسکن مهر در کهگیلویه و بویراحمد گفت: 11 هزار مسکن مهر در سطح استان ساخته شده که بیش از 5 هزار مورد این واحدها توسط حوزه راه و شهرسازی احداث شد.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حدود 6 هزار واحد مسکن مهر به صورت خودمالکی هستند، بیان کرد: راه و شهرسازی 3 میلیارد برای انشعابات این واحدها پرداخت شده و 8 میلیارد تومان برای احداث واحدهای مسکن مهر هزینه کرده است و تلاش می‌کنیم تا پایان سال مالی پروژه‌های مسکن مهر به اتمام برسند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح بازآفرینی شهری در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه اشاره کرد و افزود: بیش از 15 میلیارد تومان برای طرح بازآفرینی شهری به این شهرستان‌ها اختصاص داده شده است، ضمن اینکه طرح بازآفرینی شهرستان بهمئی 50 میلیارد ریال پول دارد.
این مسؤول در ادامه از در دست مطالعه بودن 11 طرح توسعه و عمران شهری در استان خبر داد و گفت: طرح هشت شهر استان از جمله یاسوج، دهدشت و چیتاب تصویب شده است، ضمن اینکه طرح‌های در دست مطالعه دارای 60 درصد پیشرفت هستند.
علیمردانی با اشاره به وجود 12 پروژه بحرانی در سطح استان گفت: پروژه‌های بحرانی را جمع و جور و به سرانجام رساندیم.
وی در ادامه به نگاه ویژه وزارت راه و شهرسازی به وضعیت راه‌های روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: از 4 هزار و کیلومتر راه روستایی 2 هزار کیلومتر آسفالت شده است.
انتهای پیام/غ

توجه وزارت راه و شهرسازی به وضعیت راه‌های روستایی استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.