فراخوان مشمولان فارغ التحصيل دانشگاه ها به خدمت وظیفه عمومی

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت:مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه‌های استان،۱۹ شهریور به خدمت وظیفه عمومی فراخوان می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛سرهنگ حسینی معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت:مشمولان فارغ التحصيل دانشگاه های استان،19 شهریور به خدمت وظیفه عمومی فراخوان می شوند.

وی افزود:برابر ابلاغيه سازمان وظيفه عمومی ناجا،تمام مشمولان فارغ التحصيل دانشگاه ها که دارای برگ آماده به خدمت به تاريخ 19 شهریور 1397 هستند به خدمت سربازی فراخوانده شدند.

سرهنگ حسینی گفت:تمام مشمولان فارغ التحصيل دوره های کارشناسی و بالاتر و همچنين مشمولان گروه پزشکی سراسر کشور که برگ آماده به خدمت به تاریخ 19 شهریور1397 دریافت کرده اند،باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10)،برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی افزود:مشمولان فوق موظف هستند در محل و ساعتی که از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهای مسلح اعلام شده حضور يابند و عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده،غیبت محسوب شده و برابر ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی،محرومیت های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت.

وی اظهار کرد:مشمولان می توانند با مراجعه به پایگاه فرهنگی سرباز به نشانی www.vazifeh.ir مدارک و وسایل مورد نیاز جهت ارائه به مراکز آموزش را رؤیت و در موعد اعزام به خدمت همراه داشته باشند.

انتهای پیام/غ

مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه‌ها به خدمت وظیفه عمومی فراخوان می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار