کپی‌کاری تهمینه میلانی در نقاشی صدای صاحبان اثر را درآورد +عکس

برگزاری نمایشگاه نقاشی توسط تهمینه میلانی انتقاد شدید و متعدد منتقدان هنر را به دنبال داشت.

خانم هنرمند، کپی کار از آب درآمد+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ضرب المثل‌های مختلف هر یک شامل حال یکی از افراد می‌شود و مضمون آن‌ها، شرح حال اشخاصی است که به طور معمول در حوزه‌های مختلف ادعای خاصی را بدون اینکه تخصص و تبحری داشته باشند مطرح کرده و به آن وارد شده و شاید هم به خاطر همین ادعا در بین مردم زبانزد و سرشناس می‌شوند.

به تازگی یک نمایشگاه نقاشی از آثار «تهمینه میلانی» کارگردان سینما به راه افتاده که حواشی بسیاری را نیز از طرف منتقدان وی به علت ورود غیر متخصصانه‌اش به دنیای هنر نقاشی به دنبال داشته است.

یکی از دلایل انتقاد به برگزاری نمایشگاه نقاشی توسط «تهمینه میلانی» این است که گفته می‌شود وی برخی از نقاشی‌های ارائه شده خود در نمایشگاه مذکور را از  آثار یک هنرمند خارجی  به نام  «jenny meilihove» که در حوزه طراحی کتاب کودک و کارت پستال فعال است کپی برداری کرده و با واکنش این نقاش خارجی مواجه شده است.

خانم هنرمند، کپی کار از آب درآمد+عکس

خانم هنرمند، کپی کار از آب درآمد+عکس

«jenny meilihove» با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرام خود اثر متعلق به خود و همچنین اثری را که معتقد است «تهمینه میلانی» از وی کپی برداری کرده نسبت به این اقدام هنرمند سینما و تلویزیون کشورمان معترض شده و واکنش نشان داده است.

همچنین بر اساس گفته منتقدان به  آثار موجود در نمایشگاه نقاشی «تهمینه میلانی»  برخی از این آثار نیز کپی شده از آثار «آمادئو مودیلیانی» نقاش مشهور ایتالیایی است و با واکنش اهالی سرشناس و متخصص حوزه نقاشی روبرو شده است.

آنطور که شنیده‌ها و گفته‌های منتقدان بازدید کننده از نمایشگاه فوق حکایت دارند، برخی از آثار نقاشی ارائه شده در نمایشگاه «تهمینه میلانی» با قیمت هایی معدل 25 میلیون تومان ارزش گذاری و قیمت گذاری شده‌اند و البته فراموش نکنید سوءاستفاده از نام یک هنرمند در فروش این چنین آثاری غیر قابل انکار است و درآمد خوبی را برای خانم بازیگر به همراه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: نمایشگاه نقاشی تهمینه میلانی لغو شد/ عذرخواهی از هنرمند خارجی 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۵ ۲۲ شهريور ۱۳۹۷
کسانیکه به ظاهر خود را منتقد اجتماعی میدانند. چه راحت دزدی می کنند. شاید بیشتر از آنکه ضعف هنری ایشان را به رخ بکشیم باید پرسید دزدی چرا؟ آنهم نه فقط در یک اثر!!!!
آخرین اخبار