برگزاری تجمع بزرگ مردمی لبیک یا حسین در نهاوند

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند گفت: تجمع بزرگ مردمی لبیک یا حسین در روز دوم محرم در امامزاده محمد(ع) این شهرستان برگزار می شود.

برگزاری تجمع بزرگ مردمی «لبیک یا حسین» در نهاوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام فیض اله اسدپور، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند به تجمع بزرگ مردمی در روز دوم محرم اشاره کرد وافزود: این مجموعه همزمان با دهه اول محرم برنامه‌های مختلفی در دستور کار خود دارد.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با اولین جمعه ماه محرم، مراسم شیرخوارگان حسینی در ۵ امامزاده شاخص شهرستان شامل امامزاده محمد(ع)، مهدی(ع)، جعفر(ع)، ابراهیم(ع) و فضل(ع) برگزار خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۷۰۰ نفر در این مراسم حضور یابند.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند ادامه داد:غبارروبی امامزاده محمد(ع) نهاوند و تجمع بزرگ مردمی «لبیک یا حسین» در روز دوم محرم در این امامزاده از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.

اسدپورعنوان کرد: برگزاری همایش «احلی‌من‌العسل» با حضور ۳۰۰ جوان عاشورایی در امامزاده مهدی(ع) همزمان با ۶ محرم و برپایی خیمه معرفت در امامزاده محمد(ع) از یکم تا ۱۲ ماه محرم با محوریت برگزاری گفتمان‌های دینی، غرفه‌های مشاوره و وقف از دیگر برنامه‌های این ایام است.

وی گفت: همزمان با ۱۲ محرم همایش «رهروان زینبی» در ۳ امامزاده مهدی(ع)، محمد(ع) و فضل(ع) برگزار خواهد شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند با بیان اینکه ۱۲ مبلغ برنامه‌های دهه اول محرم را پوشش خواهند داد، عنوان کرد: ۴ مبلغ اعزامی از قم و ۸ مبلغ بومی همزمان با آغاز محرم فعالیت تبلیغی خود را در شهرستان اغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/ب

تجمع بزرگ مردمی «لبیک یا حسین» در نهاوند برگزار می شود

 

برچسب ها: تجمع مردمی ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.