اعزام ۱۷ تیم پزشکی به مناطق محروم استان لرستان

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان از اعزام ۱۷ تیم پزشکی در رزمایش محمد رسول‌الله (ص) به مناطق محروم استان لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  عبدالوحید ملک آرا،مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: ۱۷ تیم پزشکی در رزمایش محمد رسول‌الله (ص) به مناطق محروم استان لرستان اعزام شد.

عبدالوحید ملک آرا  با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله (ص) در استان اظهار داشت: در راستای این رزمایش ۱۷ تیم درمانی جهادی با مساعدت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان برای ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی به مناطق حاشیه شهری سراسر استان لرستان اعزام شد.

 

وی افزود: ۱۷ تیم جهادی به مناطق اسدآبادی، فلک الدین و میدان تیر در شهرستان خرم‌آباد و همچنین به شهرستان بروجرد، کوهدشت، پلدختر، الیگودرز، چگنی، دلفان با شعار خدمت بی‌منت، کمک، خدمات‌رسانی و حمایت از مناطق محروم اعزام شد.

 

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان عنوان کرد: این تیم‌های جهادی جامعه پزشکی که متشکل از پزشک متخصص، عمومی، ماما، دندان‌پزشک، پرستار، مشاوره، کارشناسان بهداشت و داروخانه است به با وسایل و تجهیزات موردنیاز برای ارائه خدمات به مردم این مناطق اعزام شدند.

 

وی بابیان اینکه در این اعزام خدماتی ازجمله ویزیت رایگان همراه با دارو، خدمات دندانپزشکی، تست قند خون و فشارخون به‌صورت رایگان به اهالی منطقه ارائه می‌شود.

 

ملک آرا تصریح کرد: ویزیت پزشکان عمومی برای هزار و ۵۰۰ نفر، خدمات آموزش بهداشت و مامایی توسط کارشناسان بهداشت خانواده و مامایی برای ۸۰۰ نفر، خدمات روانشناسی برای ۲۰۰ نفر، خدمات پرستاری برای ۵۰۰ نفر و خدمات دارویی رایگان برای هزار و ۵۰۰ نفر ارائه می‌شود.

 

وی با تأکید بر وحدت و پیشرفت که شعار اصلی این رزمایش است خاطرنشان کرد: وحدت سبب همدلی اقشار مختلف جامعه و حمایت از ولایت‌فقیه می‌شود که درنهایت سبب پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف خواهد شد.

 

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان به اهداف برگزاری این رزمایش اشاره کرد و گفت: سپاه و بسیج همواره در کنار محرومان و مردم بوده و در حوادث غیرمترقبه مانند زلزله و سیل به کمک مردم شتافته و فعالیت‌های بهداشتی، درمانی و عمرانی خوبی انجام داده است.

 

وی اظهار داشت: کلیه خدمات ارائه‌شده توسط اکیپ بهداشتی درمانی رزمایش جهادی، خدمت‌رسانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به مناطق حاشیه سراسر استان به‌صورت رایگان است.

 

انتهای پیام/ب

 

۱۷ تیم پزشکی به مناطق محروم استان لرستان اعزام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.