پرواز هواپیماهای جنگ جهانی اول در فرانسه + فیلم

هواپیماهای جنگ جهانی اول در فرانسه به پرواز درآمدند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ هواپیما‌های مربوط به جنگ جهانی اول در نمایشگاه هوایی فرانسه به پرواز درآمدند.

این نمایشگاه در شهر موبوژ در فرانسه برپا شد و در آن انواع مختلفی از هواپیما‌های مربوط به جنگ جهانی اول به نمایش درآمدند و پرواز کردند.

در جنگ جهانی اول هواپیما‌های شناسایی یا اکتشافی معمولا دو نفره بودند که خلبان وظیفه هدایت هواپیما و دیده بان وظیفه شناسایی را بر عهده داشت. در هواپیما‌های اکتشافی وجود دوربین عکاسی ضرورت داشت، اما وجود اسلحه چندان ضروری به نظر نمی‌رسید، چون یگان‌های پیاده نظام وظیفه جنگیدن را بر عهده داشتند و در سنگر‌ها مشغول نبرد بودند.

تا مدت‌ها خلبان‌ها بر اساس یک اهمیت حرفه‌ای سعی داشتند از صدمه زدن به همکاران خلبان خود پرهیز کنند. حتی اگر این همکار، خلبانی هواپیمای دشمن را بر عهده داشته باشد.

اندکی بعد دیده بان‌ها به تپانچه و تفنگ مسلح شدند، اما با وجود این امکان هدف گیری دقیق و رساندن آسیب جدی به هواپیمای دشمن مقدور نبود. در مرحله بعد مسلسل‌های جدیدی که برای حمل توسط هواپیما ساخته شده بود وارد کارزار شدند، اما هواپیما‌ها آنقدر قدرتمند و محکم نبودند که بتوانند این بار اضافی را حمل کنند.

در مرحله بعد موتور و بدنه هواپیما‌ها نیز قوی‌تر و محکم‌تر ساخته شدند.


بیشتر بخوانیدگورستان‌های جنگ جهانی اول در فهرست میراث جهانی یونسکو + فیلم


انتهای پیام/
 

ادوات نظامی جنگ جهانی اول + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.