راننده‌ای که در حال رانندگی در یکی از اتوبان‌های آمریکا بود فیلمی از یک یوفوی مثلثی شکل درخشان عجیب تهیه کرد.

رویت یوفوی مثلثی شکل درخشان در آسمان + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است پرواز یک یوفوی عجیب را در آسمان ایالت تگزاس آمریکا به تصویر می کشد. این ویدئو که توسط یک راننده تهیه شده است پرواز یک یوفوی مثلثی شکل درخشان را در حوالی اتوبانی در منطقه "ال پاسو" این ایالت نشان می دهد. این یوفو که دارای نوری درخشان است با سرعتی بسیار زیاد در آسمان در حال حرکت است. راننده ای که این ویدئو را تهیه کرده مشغول رانندگی در اتوبان بود که پس از مشاهده این شی پرنده ناشناس بلافاصله با تلفن همراه خود ویدئویی از آن تهیه کرد.

او در این باره گفت : " در ساعت 6.25 دقیقه تاریخ 31 آگوست در حال رفتن به محل کارم بودم که ناگهان متوجه حرکت سریع یک شی پرنده در آسمان شدم. البته ابتدا که پشت چراغ قرمز توقف کرده بودم متوجه یوفو نشدم، چون خورشید در حال طلوع بود و دیدی نداشتم اما چند دقیقه بعد هنگامی که به سمت راست خیره شده بودم یک شئ مثلثی شکل درخشان را دیدم که به نظرم عجیب بود. بلافاصله چندین عکس و یک ویدئو از آن تهیه کردم."

این ویدئو بلافاصله در شبکه های اجتماعی منتشر شد و واکنش کاربران را به همراه داشت. یکی از کاربران در کامنتی نوشت : " می تواند یک جنگنده نظامی TR-3B بوده باشد ." همچنین یکی دیگر از کاربران در کامنت دیگری نوشت : " مطمئنا یک تکنولوزی نظامی سری است که در حال رصد آسمان است."

گفتنی است؛ پیشتر نیز ویدئویی از مانور یک یوفوی نارنجی رنگ عجیب در آسمان کشور اسلواکی تهیه شده بود. این ویدئو  این شی پرنده ناشناس را که چند ضلعی به نظر می رسید در حالی که به آرامی و بدون سر و صدا در آسمان و در تاریکی شب در حال حرکت در آسمان بود نشان می داد.

انتهای پیام/

رویت یوفوی مثلثی شکل درخشان خبرساز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۷ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
والا منم حدود ۲سال پیش تو پشت بوم یه چیز مثلثی شبیه به پاراگلایدر ساعت ۳ صبح از بالا سرم رد شد .. ولی نه چراغ داشت نه صدا .. هنوز برام سواله که اون چی بود تا اونجا ک من میدونم پاراگلایدر ساعت ۳صبح تو تاریکی نمیتونه پرواز کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۴ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
یا دستگاه خود ارتشه، یا دستکاری فیلم هست. یوفو صرفاً یک پروژه فریب روانی برای مردم هست. سخنرانی "یوفو و رائیلیسیم" رو گوش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۲۱ مهر ۱۳۹۷
اخیرا ویدیویی از فرود یک هواپیما بر ناو آمریکایی دیده شده که پس از نمایش کند یک شی مثلثی روی ناو بوده که به نظر همین یوفو هاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
باعث گرانی های اخیر حتما همین بوده است
آخرین اخبار