آیا شیء شناور روی دریاچه واقعا یک بالن بود؟ +عکس

محقق معروفی که در زمینه یوفوها فعالیت دارد با انتشار عکسی به ابهامات در مورد شیء معلق روی دریاچه افزود.

آیا شی شناور روی دریاچه واقعا یک بالن بود؟ + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندی پیش ویدئویی که یک شی پرنده را  بر فراز یک دریاچه در ایالت کارولینای شمالی آمریکا نشان می داد منتشر شد. در این ویدئو، یک شیء پرنده در حالی که در بالای دریاچه نورمن شناور بود دیده می شد. مرد جوانی که مشغول قدم زدن در اطراف دریاچه بود با دیدن شیء ناشناس بلافاصله با تلفن همراه خود ویدئویی از آن تهیه و منتشر کرد.

پس از انتشار ویدئو در حالی که بسیاری آن را یک یوفو می دانستند شرکت "گود یر" اعلام کرد که شی مورد نظر یکی از بالن های این شرکت بوده که در آن لحظه بر فراز دریاچه معلق بوده است.


بیشتر بخوانید: ناکامی آدم‌ربا در ربودن دختر خردسال +فیلم 


اما چند روز پس از ادعای شرکت مذکور  "اسکات سی وارینگ"، محقق مشهور در زمینه یوفوها و موجودات فضایی با انتشار یک عکس در صفحه توئیتر و همچنین وبلاگ شخصی خود به این ادعا واکنش نشان داد. اسکات در این باره در توضیحی نوشت: " من می دانم که شما برای کسب تبلیغات در مورد مشاهده این یوفو به مردم دروغ گفتید. کاری که شما انجام دادید بی اعتبار کردن حقیقت بود تا بتوانید طمع خود را ارضاء کنید. این کار یک جرم علیه بشریت بود."

آیا شی شناور روی دریاچه واقعا یک بالن بود؟ + عکس

انتهای پیام/

پیچیده شدن معمای شیء شناور روی دریاچه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
گاهی یوفو رو در بیابان ها می بینیم واقعا کدوم انسانی هست چنین وسیله ی پیشرفته ای بسازه بعد بیاد وسط بیابان غیر از فرازمینی ها که امکان داره از همون نقطه وارد زمین شده باشند هیچ انسانی حاضر نیست وقتش رو تلف کنه