۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز و توسعه بیمارستان‌های شرق مازندران

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۱۵ میلیارد اعتبار برای تجهیز و توسعه بیمارستان‌های شرق استان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  شاعری نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیزات در نظر بیمارستان‌های شرق استان گرفته شده است گام بزرگی در تکمیل، تجهیز و توسعه بیمارستان‌های شرق استان برداشته می شود .

وی افزود: با راه اندازی تجهیزات این بیمارستان‌ ها  ضریب بهداشتی و درمانی  در این منطقه ارتقا خواهد یافت.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی افزود: ۶۶۵ دستگاه و تجهیزات درمانی برای تکمیل، توسعه و تجهیز کلینیک ویژه در  بهشهر و نکا و بیمارستان جدید بهشهر اختصاص داد شده است.

شاعری گفت: این تجهیزات شامل دستگاه سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی، رادیولوژی، سی آرم، الکتروشوک، تست ورزش، لاپاراسکوپ، میکروسکوپ جراحی چشم، تخت سی پی آر، ونیلاتور پرتابل، سونیکید، الکتروکاردیوگرافی، تخت بستری بزرگسال و اطفال به انضمام ملحقات و تشک، تخت زایمان، ماشین بیهوشی، ساکشن، دیالیز، یونیت دندانپزشکی، ترالی احیا، ویدئو آندوسکوپ کولونوسکوپ، رادیولوژی پری پاسکال که به زودی دربیمارستان جدید بهشهر و کلینیک‌های ویژه نصب و راه اندازی می‌شود.

وی افزود: در آینده‌ای نزدیک دیگر نیازی به مراجعه به سایر شهرستان‌ها برای انجام برخی آزمایش‌ها و کار‌های درمانی نیست و امور مربوطه در بیمارستان‌های مجهز شده شرق مازندران انجام خواهد شد.

انتهای پیام /ر

بهداشت شرق مازندران در مسیر تجهیز و توسعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم شاهنظری
۱۳:۱۲ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
با سلام پس بیمارستانهای غرب استان چی ؟ واقعا وضعیت نامناسبی دارند مخصوصا بیمارستان شهید رجایی تنکابن .
آخرین اخبار