آیفون Xr؛ نام نسخه سوم از آیفون‌های 2018 اپل نیز مشخص شد +تصاویر

نام دقیق سه گوشی آیفون سال 2018 شرکت اپل به صورت رسمی مشخص شد.

آیفون Xr ؛ نام نسخه سوم آیفون‌های 2018 اپل نیز مشخص شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت اپل چهارشنبه همین هفته از سه گوشی نسل جدید آیفون خود با طراحی‌های ثابت اما مشخصات فنی متفاوت رونمای خواهد کرد. این مراسم به صورت دقیق در روز چهارشنبه دوازدهم سپتامبر (بیست و یکم شهریورماه) در سالن گردهمایی استیو جابز در مقر اپل پارک برگزار خواهد شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که نطق اصلی این مراسم در ساعت ده صبح به وقت محلی (21:30 به وقت تهران) آغاز خواهد شد.

تاکنون از بین سه گوشی هوشمندی که اپل قصد دارد در این مراسم معرفی کند، نام دوتای آنها فاش شده است که به ترتیب iPhone Xs و iPhone Xs Max هستند. حال به تازگی خبرهایی منتشر شده است که نام محصول سوم این شرکت را نیز فاش می‌کند.

پیش از این محصول سوم شرکت اپل با نام " گوشی مجهز به ال سی دی 6.1 اینچی " شناخته می‌شد، اما به تازگی مشخص شده است که نام این محصول iPhone Xr خواهد بود. این آیفون ارزان قیمت‌ترین گوشی در بین سه آیفون 2018 اپل است. اما با این حال باید به این موضوع اشاره کرد که درباره شرکت اپل صحبت می‌کنیم و ارزان ‌قیمت‌ترین محصول این شرکت در حدود 699 تا 749 دلار خواهد بود. حتی عده از صاحب‌نظران بر این باورند که شاید نسخه ارزان آیفون 2018 قیمتی در حدود 849 دلار داشته باشد.

شرکت اپل برای اینکه بتواند قیمت گوشی iPhone Xr خود را پایین نگه دارد تفاوت‌هایی چه به لحاظ مشخصات فنی و چه به لحاظ طراحی و ساخت بدنه ایجاد کرده است. برای مثال بدنه iPhone Xr برخلاف دو گوشی دیگر که از جنس گلس است، با یک فریم نازک از آلومینیم پوشیده شده است. همچنین درباره پردازنده این گوشی هم گفته می‌شود که مانند دو نسخه دیگر از تراشه A12 پشتیبانی می‌کند، اما دارای یک گیگابایت رم کمتر نسبت به iPhone Xs و iPhone Xs Max است.

در ادامه تصاویر سه گوشی هوشمند نسل جدید شرکت اپل و رنگ بندی آنها را مشاهده می‌کنید:

آیفون Xr ؛ نام نسخه سوم آیفون‌های 2018 اپل نیز مشخص شد +تصاویر

آیفون Xr ؛ نام نسخه سوم آیفون‌های 2018 اپل نیز مشخص شد +تصاویر

آیفون Xr ؛ نام نسخه سوم آیفون‌های 2018 اپل نیز مشخص شد +تصاویر

آیفون Xr ؛ نام نسخه سوم آیفون‌های 2018 اپل نیز مشخص شد +تصاویر


بیشتر بخوانید: تگ‌کردن نام کاربران روی فیلم به اینستاگرام اضافه می‌شود


انتهای پیام/

نام نسخه سوم آیفون‌های 2018 اپل چیست؟ +تصاویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.