افزایش سهم مالک ایرانی باشگاه اورتون

مالک ایرانی باشگاه اورتون بخش دیگری از سهام این باشگاه انگلیسی را خرید.

افزایش سهم مالک ایرانی باشگاه اورتونبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ باشگاه لیگ برتری اورتون امروز (سه شنبه) اعلام کرد فرهاد مشیری میزان سهام خود را در این باشگاه از 49.9 درصد به 68.6 درصد افزایش داد و سهامدار اصلی این باشگاه شد.
مشیری 18.7 درصد سهام جدید را از طریق شرکت Blue Heaven خود خریداری کرد و این باشگاه گفت که سهم این بازرگان ایرانی -انگلیسی تا ژوئیه 2019 به 77.2 درصد می رسد.

مشیری از زمان خرید اولین سهام خود در فوریه سال 2016، با انجام وعده خود مبنی بر افزایش سرمایه گذاری در بازار نقل و انتقالات ، به تعهد خود در قبال اورتون عمل کرده است.

اورتون قبل از شروع فصل گذشته بیش از 150 میلیون پوند (195.29 میلیون دلار) هزینه کرد اما نتایج ضعیفی به دست آورد. آنها در مراحل ابتدایی لیگ نتایج بسیار ضعیفی کسب کردند اما در ادامه با هدایت سام آلاردایس، دومین مربی فصل خود که جایگزین رونالد کومان شد،فصل را در رتبه هشتم به پایان رساندند.

آنها در سال جاری هم با مارکو سیلوا، مربی جدید خود، هزینه های زیادی کردند، ریچارلیسون را از واتفورد با 40 میلیون پوند و لوکاس دینه مدافع سابق بارسلونا را با 18 میلیون پوند به خدمت گرفتند.

مشیری 63 ساله همچنین قصد دارد تا به باشگاه کمک کند به زمین جدید در لیورپول نقل مکان کند.

اورتون پنج بار قهرمان لیگ انگلیس شده و پنج بار قهرمان جام حذفی انگلیس شده است.آخرین قهرمانی این تیم در لیگ برتر به سال 1995 برمی گردد.

این باشگاه مرسی سایدی در حال حاضر با شش امتیاز از چهار مسابقه در رتبه هفتم جدول لیگ برتر است.


بیشتر بخوانید: 



انتهای پیام/


مشیری سهام بازهم سهام اورتون را خرید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار