معرفی خودرو/

بی ام و I8 را ۲۰۱۶ بشناسید

بی ام و I8 مدل ۲۰۱۶ در کلاس خود با پورشه ۹۱۱ و بنز‌ آی. ام.جی مدل جی تی می‌تواند، رقابت کند.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بی ام و I8 مدل ۲۰۱۶ یک مدل انقلابی در این کلاس خودرو است. به عنوان اولین ماشین ورزشی با مصرف پایین و دارا بودن استاندارد‌های لازم، یک ماشین جمع و جور و دارای قدرت و صلابت و در هماهنگی کامل از موتور الکتریکی و موتور بنزینی، که باعث می‌شود خود را در حداکثر بهره وری و پویایی در جاده آشکار کند. اولین ماشین ورزشی است که با معماری LifeDrive طراحی شده و نوآورانه است. استفاده از موادی مانند کربن، لایه بندی چند سطحی در بدنه خود طراحی هوشمندانه همه اقداماتی است که در بخش BMW EfficientDynamics به آن رسیدگی شده است.

بی ام و i. ۸ را ۲۰۱۶ بشناسید

بی ام و I8 مدل ۲۰۱۶ به جرئت می‌توان گفت که بی رقیب است، ولی این خودرو در کلاس خود با پورشه ۹۱۱ و بنز‌ای ام جی مدل جی تی می‌تواند رقابت کند. بی ام و I8 مدل ۲۰۱۶ دارای قیمتی معادل ۷۵۰،۰۰۰ درهم است.

هر دستاورد بزرگ در دنیا داستان خود را دارد. این امر در مورد بی ام و I8 نیز صدق می‌کند. در مورد مدل I8 BMW، آن را در سال ۲۰۰۸ شرکت بی ام و برای اولین بار به عنوان پروژه راه اندازی و با هدف اختراع مجدد یک خودرو جهت تردد‌های شهری شروع بکار کرد. تنها یک سال بعد، EfficientDynamics BMW چشم انداز پر مفهوم خود را نشان دادخودرویی که پیشرو در تکنولوژی است و به طور کامل به سمت صرفه جویی در انرژی رفته است. BMW EfficientDynamics در این خودرو بدنبال یک خودروی بسیار سبک وزن و هوشمندبود و این ایده از یک ماشین ورزشی برای آینده بود. تولید BMW I8 شده نشانه اوج فعلی توسعه این شرکت است. ترکیبی از پلاگین در با ظاهر و عملکرد خیره کننده از یک ماشین ورزشی است.

بی ام و i. ۸ را ۲۰۱۶ بشناسید

هر دستاورد بزرگ در دنیا داستان خود را دارد. این امر در مورد بی ام و I8 نیز صدق می‌کند. در مورد مدل I8 BMW، آن را در سال ۲۰۰۸ شرکت بی ام و برای اولین بار به عنوان پروژه راه اندازی و با هدف اختراع مجدد یک خودرو جهت تردد‌های شهری شروع بکار کرد. تنها یک سال بعد، EfficientDynamics BMW چشم انداز پر مفهوم خود را نشان دادخودرویی که پیشرو در تکنولوژی است و به طور کامل به سمت صرفه جویی در انرژی رفته است. BMW EfficientDynamics در این خودرو بدنبال یک خودروی بسیار سبک وزن و هوشمندبود و این ایده از یک ماشین ورزشی برای آینده بود. تولید BMW i۸ شده نشانه اوج فعلی توسعه این شرکت است. ترکیبی از پلاگین در با ظاهر و عملکرد خیره کننده از یک ماشین ورزشی است.

از نظر موتور در مدل I8 BMW از یک سیستم قدرتمند پلاگین هیبریدی با ترکیبی از فن آوری BMW eDrive و یک BMW TwinPower توربو ۱٫۵ لیتری، موتور بنزینی ۳ سیلندر استفاده شده است که این‌ها همه با هم مزایای یک موتور الکتریکی و یک موتور بنزینی منجر به تولید یک تجربه رانندگی برجسته می‌شود.

بی ام و i. ۸ را ۲۰۱۶ بشناسید

موتور گفته شده می‌تواند با وجود حجم فقط ۱٫۵ لیتری خروجی ۲۳۱ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر بدهددلیل این چیست. این نیرو از طریق گیربکس اتوماتیک شش سرعته به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. خروجی موتور هیبریدی – الکتریکی مخصوص این مدل ۱۳۱ اسب بخار و حداکثر گشتاور آن ۲۵۰ نیوتن متر است. این نیرو از طریق جعبه دنده اتوماتیک two-stage به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. باتری این مدل، ولتاژ بالا، لیتیومی – یونی با خنک کننده مایع و ظرفیت قابل استفاده ۵ کیلو وات است. ترکیب موتور بنزینی و برقی در کنار مدیریت انرژی هوشمند، خروجی قدرتی معادل ۳۶۲ اسب بخار (۶ برابر پراید) ایجاد کرده است.

حداکثر گشتاور این محصول هم ۵۷۰ نیوتن متر است. سرعت این خودرو در ۴٫۴ ثانیه از صفر به صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد. مصرف سوخت این مدل، ۲٫۵ لیتر در صد کیلومتر و معادل ماشین‌های کوچک است.

بی ام و i. ۸ را ۲۰۱۶ بشناسید

تکنولوژی پیشرفته شاسی خودرو دارای ویژگی‌هایی همچون محور جلوی دو جناغی، محور عقب پنج اتصاله، غربیلک فرمان الکترونیکی، کنترل متغیر کمک فنر‌ها و چرخ‌های آلیاژ سبک ۵۰٫۸ سانتیمتری است. ساختمان سبُک هوشمند BMW بکارگیری فیبر – کربن غنی شده (CFRP) در ساخت اتاقک مسافرین، در‌های آلومینیومی – CFRP، صفحه ادوات منیزیومی، شاسی آلومینیومی و پارتیشن شیشه‌ای میان اتاقک سرنشینان و صندوق عقب باعث شده است تا وزن این اتومبیل به ۱۴۹۰ کیلوگرم کاهش یابد. فایل اپشن‌های استاندارد بی ام بلیو BMW i۸ را به صورت PDF دانلود کنند.

بی ام و I8 مدل ۲۰۱۶ دارای امکانات رفاهی نظیر اینترنت مجهز به TELE service برای رفع عیب خودرو از راه دور، مجهز به BMW APP (اپلیکیشن بی ام دبلیو قابل نصب بروی اپل واچ برای قفل و باز کردن خودرو و سایر امکانات دیگر) ,۲۰ گیگابایت جافظه جانبی، ۶ ایربک، چراغ‌های جلو تطبیقی، کنترل اتوماتیک محدوده چراغ جلو، چراغ روز، چراغ‌های عقب LED, کنترل پایداری دینامیکی ABS, (سیستم ضد قفل ترمز) , EBD (توزیع نیروی ترمز الکترونیکی) ,دوربین عقب سرعت سنج، پور ویندوز – جلو و عقب، کنترل پایداری خودرو (VSC) ,عقب پنجره Defogger الکتریکی, Sunroof, کروز کنترل تنظیم شیب فرمان تعداد بلندگو‌های ۶، صندلی‌های عقب تاشو، صندلی‌های چرم سوکت ۱۲ ولت، اندازه چرخ ۲۰، بلوتوث، صفحه نمایش ۸.۸ اینچ، سانروف، یواس بی، سنسور پارک, AUX , کنترل صوتی بر روی فرمان، کروز کنترل روی فرمان و کیت تعمیر تایر است.

بی ام و i. ۸ را ۲۰۱۶ بشناسید

در مورد ایمنی در این خودرو بصورت خلاصه عرض می‌کنم که این خودرو دارای امکانات ایمنی نظیر کنترل پارک کردن، سیستم کنترل کروز با عملکرد ترمز، سنسور باران و عملکرد تماس اضطراری هوشمند، بسته انتخابی پشتیبان راننده همراه با پشتیبان سیستم روشنایی، دوربین دید عقب، دید پیرامونی، اطلاعات محدودیت سرعت شامل اطلاعات ورود ممنوع، اخطار برخورد با عابران پیاده و عملکرد ترمز، نمایش اطلاعات وضعیت پیش روی راننده، اطلاعات ترافیک و خدمات جابجایی ویژه  BMW است.

انتهای پیام/

برچسب ها: نبض بازار ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار