برگزاری رزمایش هزار نفری اقتدار عاشورایی در آمل

رزمایش هزار نفری اقتدار عاشورایی با هدف تقویت روحیه حمایت از نظام در آمل برگزار می‌ شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرگرد حسین علیزاده جانشین فرماندهی سپاه ناحیه آمل با اشاره به اجرای رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد (ص) گفت: این رزمایش با هدف تقویت روحیه حمایت از نظام و اثبات این که مردم حامی نظام هستند در سه مرحله در کشور، استان و شهرستان‌ ها برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این رزمایش مأیوس سازی دشمن از تغییر نظام و دنبال کردن تغییر رفتار و رویکرد دشمنان کشور است، افزود: تقویت روحیه نیرو‌های عمل کننده آحاد بسیج در قالب اردو‌های جهادی و تقویت انسجام ملی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب از دیگر اهداف این رزمایش است.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه آمل گفت: مرحله اول این رزمایش با عنوان اقتدار عاشورایی در قالب ۳۵ اردوی جهادی خواهران و برادران در رزمایش اجرایی می‌ شود، که از این تعداد  ۲۰ اردوی جهادی برادران و ۶ اردوی جهادی خواهران در راستای رزمایش اقتدار عاشورایی به خدمت‌رسانی مشغول می‌ شوند.

سرگرد علیزاده با بیان اینکه این رزمایش از ۹ تا ۲۹ شهریور امسال همزمان با سراسر کشور در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود، افزود: تجربه حضور بسیج در عرصه‌ های مختلف از گذشته تاکنون نشان‌گر مفاهیم مختلف است همچنین با توجه به تغییرات راهبرد دشمن و سیاست خارجه آن در مقابله با اسلام باید در مقابل زهر دشمنان پادزهر مهم باشیم.

وی حضور بسیج در داخل کشور را همانند گذشته با قوت، با قدرت و امیدبخش دانست و گفت: این رزمایش از ۲۳ شهریور در شهر‌های مختلف مازندران به صورت ۲۴ ساعته دنبال می‌شود هر چند اقدامات مهم رزمایش حضور حماسی در قالب گردان‌ های بیت المقدس و سه گردان اولویت نخست حوزه‌ های کربلا، خندق و جوادالائمه از سه نقطه شهرستان با تجمع در مکان‌ های از پیش تعیین شده طبق طرح‌ های رزمایش است.

وی افزود: در اجرای همزمان رزمایش ۴۵۰ اردوی جهادی برای خدمت رسانی به مردم مناطق محروم و آسیب پذیر در زمینه خدماتی، عمرانی و سازندگی است.

انتهای پیام/ م

تقویت روحیه حمایت از نظام در آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار