مراکز خیریه، مکمل بیمارستان ها

رئیس بنیاد امور بیماری های خاص و پیوند اعضای کشور گفت: باید بیمارستان ها با مراکز خیریه ارتباط تنگاتنگ داشته باشند تا شاهد بهره برداری بهینه از امکانات باشیم.

مراکز خیریه، مکمل بیمارستانهابه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ رئیس بنیاد امور بیماری های خاص فاطمه هاشمی رفسنجانی در شهربابک افزود: مراکز درمانی باید از توان خیریه ها استفاده کنند در حالی که اکنون این مهم مورد بی توجهی قرار گرفته است.

وی به احداث مرکز درمانی بیماران خاص شهربابک اشاره کرد و افزود: باید تفاهم نامه ای با دانشگاه علوم پزشکی کرمان به منظور جلب کمک های مسئولان و خیران در زمینه اداره این مجموعه داشته باشیم.

رئیس بنیاد بیماری های خاص با اشاره به ساخت مجتمع های درمانی خیر ساز در کشوربیان داشت: تامین نیروی انسانی نخستین نیاز برای احداث مجتمع درمانی است.

وی با بیان اینکه اعتماد مردم به بخش دولتی کم شده است ،تصریح کرد: برنامه و رویکردها با تغییر مدیران تغییر می کند و هدف خیران تامین نمی شود.

هاشمی رفسنجانی گفت: فضای بخش فعلی دیالیز بیمارستان شهربابک مناسب نیست و یک خیر محلی را برای دیالیز این بیماران احداث کرده است.

فرماندار شهربابک نیز گفت: این شهرستان از نظر موقعیت جغرافیایی در استان کرمان جایگاه خوبی دارد و یکی از سرمایه های این شهرستان نیروی انسانی متخصص است.

علی اسدی افزود: 500 تا 600 پزشک متخصص استان و کشور از شهرستان اهالی شهربابک هستند.

وی گفت: حدود 200 هزار نفر در شهرستان شهربابک خدمات درمانی دریافت می کنند این درحالی است که بیمارستان شهربابک حدود 35 سال قبل احداث شده است.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان نیزگفت : 30 درصد امور مربوط به بهداشت و درمان می تواند توسط وزارتخانه تامین شود و به حضور خیرین در این عرصه هم نیاز جدی داریم.

مرتضی هاشمیان از بنیاد بیمارهای خاص به عنوان بهترین گزینه برای جلب کمک های خیرین در بخش بهداشت و درمان نام برد و بیان داشت: با هماهنگی و همراهی مسئولان و خیرین از درد و رنج بیشتر بیماران جلوگیری می شود.

فاطمه هاشمی رفسنجانی عصر دیروز در بدو ورود به استان کرمان و استقبال برخی مسئولان به رفسنجان سفر کرد و پس از بازدید مرکز خیریه بیماران خاص این شهرستان عازم شهربابک شد و از مرکز خیریه بیماران خاص و ساختمان فعلی و جدید بیمارستان ولی عصر (عج) این شهرستان بازدید کرد.


انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار