معاون فرهنگی کمیته امداد کشور دربین ائمه جماعات و مسئولین زکات آذربایجان غربی بر لزوم اهتمام امدادگران دربرابر هجمه‌های دشمنان کمیته امداد تاکید کرد.

لزوم اهتمام امدادگران فرهنگی در برابر هجمه‌های دشمنان کمیته امدادبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ حجت‌الاسلام حسین احمدیان، معاون فرهنگی کمیته امداد کشور در جلسه ائمه جماعات و مسئولان زکات کمیته‌های امداد آذربایجان غربی ضمن تأکید بر لزوم ارج نهادن به فعالیت‌های فرهنگی گفت: امروزه امدادگران فرهنگی، وظیفه روشنگری در برابر هجمه‌های دشمنان ایران بر علیه کمیته امداد را بر عهده دارند.


احمدیان ادامه داد: دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیت اخلال در فعالیت‌های خیرخواهانه کمیته امداد داشته و در برابر این هجمه‌های نا جوانمردانه، امدادگران، مبلغان و جهادگران فرهنگی وظیفه خطیری به عهده دارند.


معاون فرهنگی کمیته امداد با اشاره به اهمیت فعالیت فرهنگی، اظهار کرد: امروز فعالیت فرهنگی نسبت به سالیان گذشته دشوارتر شده و ایستادگی در برابر دشمنان تا دندان مسلح انقلاب اسلامی اهتمام ویژه‌ای می‌طلبد.


وی تصریح کرد: امروزه بدون تردید افکار عمومی جامعه نسبت به کمیته امداد با اهتمام امدادگران و مبلغان فرهنگی شکل می‌گیرد.


حجت الاسلام احمدیان با مثبت شمردن فعالیت فرهنگی در کمیته امداد، یاد آور شد: مدیران کل کمیته‌های امداد کشور نگاه ویژه‌ای به فرهنگ در این نهاد داشته و فعالیت‌های فرهنگی استان‌ها در سالیان اخیر چشمگیر بوده است.


وی بیان کرد: نونهالان و نوجوانان مددجو نیازمند آموختن مهارت زندگی بوده و رشد و پیشرفت این مددجویان در آینده، مستلزم یادگیری در کانون‌های فرهنگی کمیته امداد است.


معاون فرهنگی کمیته امداد با اشاره به برگزاری اردو‌های زیارتی این نهاد، عنوان کرد: ۵۰ هزار مددجوی کمیته امداد در سال گذشته به مشهد مقدس و همچنین بیش از ۴۴ هزار مددجو نیز در سال گذشته به کربلای معلی اعزام شده اند که ۳۲ هزار نفر از این تعداد اعزام در اربعین صورت گرفته است.


وی افزود: همچنین در سال جاری برای دو هزار دانش آموز مددجو اعزام شده به مشهد مقدس، کلاس‌های متنوع فرهنگی برگزار شده است.
انتهای پیام/ح


اعزام ۴۴ هزار مدد جوی کمیته امداد به کربلا در سال گذشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.