کشف ۱۵ فقره سرقت در بابلسر

با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان بابلسر ۱۵ فقره سرقت کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ عبدالله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح پس از تشکیل تیم‌ های اطلاعاتی ماموران موفق به کشف ۱۵ فقره انواع سرقت شامل سرقت داخل خودرو، سرقت منزل، سرقت مغازه، سرقت اماکن خصوصی وسرقت موتورسیکلت شدند.

سرهنگ رضوانی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف کردند.

وی از توقیف ۳۰ دستگاه خودرو و ۲۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرا این طرح خبر داد و افزود: شناسایی و دستگیری ۲۵ نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار از دیگر موفقیت‌ های اجرای این طرح بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان بابلسر

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهری
۲۰:۱۱ ۲۲ شهريور ۱۳۹۷
باغ وحش بابلسر یک مرتبه همه طو طیهایش را دزد برد .. اما بعد معلوم شد که کارگر را دعوا کرده بودند اونم همه را سرقت کرده بود و بعضی هاشم مرده بودند...که زنده را پس گرفت..