البدربندرکنگ مهمان نفت اهواز

تیم فوتبال امید البدر بندرکنگ در دیداری خارج از خانه مهمان تیم نفت اهواز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،تیم فوتبال امید البدر بندرکنگ در دیداری خارج از خانه مهمان تیم نفت اهواز است.
در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه فردا( جمعه) تیم البدربندرکنگ به مصاف میزبان خود تیم نفت اهواز می رود.
در هفته نخست این رقابت ها تیم البدربندرکنگ در خانه با ۶ گل تیم ذوب آهن اصفهان مدافع عنوان قهرمانی را در هم کوبید اما نفت اهواز مقابل میزبانش تیم ملوان انزلی با تساوی ۱-۱ متوقف شد.
تیم های البدر بندرکنگ و نفت اهواز در فصل گذشته دو بار به مصاف هم رفتند که بازی رفت در بندرکنگ با برتری ۳ بر صفر البدر و مسابقه برگشت در اهواز با پیروزی ۱ بر صفر نفت به پایان رسید.
البدر بندرکنگ، تراکتورسازی تبریز، مس رفسنجان، مس کرمان، پارس جنوبی جم، نساجی مازندران، خونه به خونه بابل، ملوان بندر انزلی، نفت اهواز، فولاد خوزستان، نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان دوازده تیم شرکت کننده در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور هستند.
تیم البدربندرکنگ در فصل گذشته این پیکارها و در نخستین تجربه حضور خود با ۸ برد، ۵ مساوی، ۹ باخت و کسب ۲۹ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی جای گرفت.
انتهای پیام/ب

امیدهای البدر در اهواز به  میدان می روند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.