امیدهای البدر با ۶ گل ذوب آهن را در هم کوبیدند

تیم فوتبال امید البدر بندرکنگ در دیداری خانگی با نتیجه پرگل ۶ بر صفر تیم ذوب آهن اصفهان را در هم کوبید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،تیم فوتبال امید البدر بندرکنگ در دیداری خانگی با نتیجه پرگل ۶ بر صفر تیم ذوب آهن اصفهان را در هم کوبید.
در چارچوب هفته نخست از فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور عصر امروز تیم البدربندرکنگ در ورزشگاه اختصاصی خود با نتیجه پرگل ۶ بر صفر تیم ذوب آهن اصفهان مدافع عنوان قهرمانی را شکست داد.
علی پورارژنگی ۲ گل و علی افشین ،امید سنگین جان،اسماعیل پور درویش و علی نصرالهی نیز هر کدام ۱ گل برای تیم البدر به ثمر رساندند.
تیم ذوب آهن اصفهان در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور با کسب ۴۵ امتیاز قهرمان شد و تیم البدربندرکنگ نیز در نخستین تجربه حضور خود در این پیکارها با ۸ برد، ۵ مساوی، ۹ باخت و کسب ۲۹ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی جای گرفت.
تیم های البدر و ذوب آهن در فصل گذشته دو بار به مصاف هم رفتند که بازی رفت در بندرکنگ با تساوی ۲-۲ و مسابقه برگشت در اصفهان با برتری ۲ بر ۱ ذوب آهن به پایان رسید.
البدر بندرکنگ، تراکتورسازی تبریز، مس رفسنجان، مس کرمان، پارس جنوبی جم، نساجی مازندران، خونه به خونه بابل، ملوان بندر انزلی، نفت اهواز، فولاد خوزستان، نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان دوازده تیم شرکت کننده در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور هستند.
انتهای پیام/ب

جشنواره گل البدر در لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.