فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر از اجرای رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله در خرمشهر خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ علیرضا خردمند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهرگفت: امروز دشمن بعد از ناامیدی از هرگونه اقدام امنیتی و نظامی علیه ملت بزرگ ایران اسلامی، به صورت متمرکز به جنگ در عرصه اقتصادی علیه این مردم و اعمال فشار مضاعف در حوزه اقتصاد پرداخته است.

وی افزود: بر همین اساس رزمایش سراسری اقتدار عاشورای بسیج سپاهیان حضرت محمد رسوال‌الله(ص) ۲ با هدف ناامید کردن دشمنان انقلاب اسلامی از اعمال فشار‌های اقتصادی روز ۲۵ شهریور‌ماه در خرمشهر برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: این رزمایش با حضور گردان‌های بیت‌المقدس برگزار و با فراخوان، تجمع، اردوکشی و ستون کشی در سطح شهرستان و استقرار در اردوگاه شهید باکری ادامه خواهد داشت.

خردمند ادامه داد: از اهداف برگزاری این رزمایش می‌توان به خدمت رسانی به عموم مردم، بلااثر کردن تحریم‌های ظالمانه دشمن و تبیین کارنامه و دستاوردهای کلان ۴۰ ساله انقلاب اسلامی اشاره کرد.

وی افزود: در این رزمایش که با استفاده از ظرفیت اقشار مختلف بسیج برگزار خواهد شد، بسیجیان خرمشهری نشان خواهند داد برای باری دیگر و در نبرد اقتصادی نیز دشمن را در ورودی های خرمشهر زمین گیر خواهیم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: همچنین همزمان با اجرای رزمایش، گروه‌های جهادی سپاه ناحیه خرمشهر برای اجرای اقدامات فرهنگی و آموزشی به نقاط حاشیه نشین و کم برخوردار شهرستان اعزام و به مردم این مناطق خدمت رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/ د

اجرای رزمایش در خرمشهر

برچسب ها: سپاه ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.