رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از کشف سه هزار و ۶۶۲ بسته پوشک بچه به ارزش ۱۴۴ میلیون و ۳۱۶ هزار ریال از یک انبار احتکاری در خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمدرضا صفی خانی ،رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: سه هزار و ۶۶۲ بسته پوشک بچه به ارزش ۱۴۴ میلیون و ۳۱۶ هزار ریال از یک انبار احتکاری در خرم آباد کشف و ضبط شد.

محمدرضا صفی خانی افزود: این انبار در جریان تشدید بازرسی واحد‌های تولیدی و انبار‌های استان در راستای جلوگیری از احتکار و کشف کالای قاچاق شناسایی شده است.

وی اظهار داشت: هفته جاری در مجموع بیش از ۵۰۰ واحد تولیدی و انبار کالای خرم آباد بازرسی شد.

به گفته وی در این بازرسی‌ها چهار هزار و ۸۸۰ پاکت انواع آبمیوه فاسد و تاریخ گذشته و یک هزار بسته لوازم بهداشتی به ارزش ۳۱۱ میلیون و ۴۲۰ میلیون ریال کشف شده است.

صفی خانی گفت: همچنین ۱۲ کارتن چای قاچاق نیز کشف و متخلف با تشکیل پرونده به ارزش ۱۴ میلیون ریال به تعزیرات حکومتی معرفی شد.


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان تاکید کرد: مردم در راستای برخورد با محتکران و اخلال گران بازار درصورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه و کالای قاچاق با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند.

صفی خانی افزود: افرادی که انبار‌های احتکار کالا را به سازمان صنعت، معدن و تجارت معرفی کنند در صورت صحت موضوع، پس از صورتجلسه کالای مکشوفه، از آن‌ها تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام /ب

کشف پوشک احتکار شده در خرم آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.