دستگیری ۲ سارق مسلح در ایرانشهر

جانشین انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری و انهدام باند سارقان مسلح و اعتراف به ۱۱ فقره سرقت توسط آن‌ها خبر داد.

سرهنگ حسن کیخا جانشین انتظامی شهرستان ایرانشهر در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه ای، روز گذشته ماموران پلیس آگاهی ایرانشهر پس از مدت‌ها کار تحقیقاتی و پلیسی، موفق به دستگیری ۲ نفر از سارقان مسلح شهرستان شدند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر پس از شناسایی سارقان، به تعقیب خودرو آن‌ها پرداخته و در یک عملیات غافلگیرانه، ضمن توقیف خودرو سارقان، این ۲ سارق را که یک قبضه کلت جنگی، ۶ عدد فشنگ و قصد انجام سرقت مجدد در سطح شهر را داشتند دستگیر کردند.

سرهنگ "کیخا" با اشاره به اینکه سارقان دستگیر شده به ۱۱ فقره سرقت به عنف در ایرانشهر و بخش‌های اطراف این شهرستان اعتراف کرده اند بیان داشت: سارقان در بازجویی‌های انجام شده به سرقت گوشی تلفن همراه، خودرو، طلا و زیورآلات اعتراف کردند که در این رابطه پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

جانشین انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان افزود: دستگیری سارقان توسط ماموران انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان صورت می‌گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکنی را به هیچ کس نخواهند داد.

انتهای پیام/پ

دستگیری سارقان مسلح

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار