مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام عنوان کرد؛

ایستگاه سه شنبه های کانون هر هفته در پارک کودک ایلام

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام گفت:ایستگاه سه شنبه های کانون هر هفته در پارک کودک ایلام با میزبانی بچه ها و والدین در کنار مربیان مراکز کانون برگزار می شود.

ایستگاه سه شنبه های کانون هر هفته در پارک کودک ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;حبیب الله بخشوده مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام عنوان کرد: ایستگاه سه شنبه ها از دیگر فعالیت های متنوع کانون بود که سه شنبه های هر هفته در پارک کودک ایلام بچه ها و والدین در کنار مربیان مراکز کانون در انجام فعالیت های مختلفی چون نقاشی، کاردستی، معرفی و مطالعه و دریافت کتاب ( پویش گرم کتاب) ، قصه گویی، نمایش طنز، موسیقی، سرود، کارگاه سفال، استفاده از دورریختنی ها می پرداختند.

وی بیان کرد: در ایستگاه سه شنبه ها مراکز فعالیت های شاخص خود را در فضای آزاد و در معرض دید خانواده ها برگزار کردند تا والدین از نزدیک در جریان برنامه های کانون و اعضای آن قرار بگیرند.

بخشوده با اعلام رضایت از بازخورد عمومی از برنامه مفرح ایستگاه سه شنبه ها افزود: این برنامه با همکاری ارگان ها و نهادهای مختلفی برگزار شد که در این میان همکاری شهرداری ایلام در اجرای هرچه بهتر آن چشمگیر بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام ادامه داد: ایستگاه سه شنبه ها به مدت 9 هفته روزهای سه شنبه در محل پارک کودک ایلام توسط مراکز مختلف ایلام برگزار شد و هم اکنون نیز این برنامه تا پایان تابستان در سایر شهرستان های استان در حال اجرا است.

انتهای پیام/ د

برگزاری ایستگاه سه شنبه ها در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.