دیپلمات روس: اعمال محدویت‌های بیشتر علیه روسیه راه به جایی نخواهد برد

سفیر روسیه در آمریکا تاکید کرد اعمال محدویت‌های بیشتر واشنگتن علیه مسکو به بهانه مسمومیت جاسوس دوجانبه سابق روس، راه به جایی نمی‌برد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایتارتاس، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در آمریکا، اعلام کرد تحریم‌های جدید واشنگتن علیه کشورش، راه به جایی نخواهد برد.

 او روز پنج شنبه در مصاحبه با خبرنگاران گفت کشورش اتهامات بی‌پایه و اساس درباره دست داشتن مسکو در حادثه سالزبری را رد می‌کند و بر این باور است که تحریم‌های جدید علیه روسیه از جمله تحریم‌هایی که در این رابطه اعمال شده است، راه به جایی نخواهد برد.

سفیر روسیه در آمریکا افزود: فدراسیون روسیه به شدت اتهامات بی‌پایه و اساس درباره دست داشتن مسکو در مسمومیت سرگئی اسکریپال، شهروند روس، و دخترش، یولیا، در شهر سالزبری در مارس ۲۰۱۸ میلادی را که ترزا می، نخست وزیر انگلیس، بار دیگر در حین سخنرانی خود در پارلمان انگلیس در پنجم سپتامبر آن را مطرح کرد، رد می‌کند.

 آنتونوف تصریح کرد روسیه بار‌ها و در مراحل مختلف اعلام کرده است که به هیچ وجه در حوادث سالزبری و آمزبری دست نداشته است.

او گفت: در بسیاری از مواقع ما از طرف انگلیسی دعوت کرده‌ایم در مورد این موضوع به صورت مشترک تحقیق کنیم.

سفیر روسیه در آمریکا افزود: ما متاسفیم که آمریکا به بیانیه ششم سپتامبر که بر اتهامات بی‌پایه و اساس علیه روسیه به بهانه حوادث آمزبری و سالزبری صادر شده است، با انگلیس همکاری می‌کند. یک بار دیگر درباره تهدید به تحریم ما صحبت می‌کنند. من مایلم بر این موضوع تاکید کنم که اعمال محدویت‌های بیشتر علیه روسیه راه به جایی نخواهد برد.

انتهای پیام/

برچسب ها: روسیه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار