دانش آموزان شیروانی به مسابقات جهانی یو سی مس راه یافتند

مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: چهار دانش آموز شیروانی به مسابقات جهانی یو سی مس راه یافتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛، سعید رحمانی فضلی مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: چهار نفر از دانش آموزان این شهرستان با کسب رتبه‌های برتر ششمین دوره مسابقات کشوری محاسبه ذهنی چرتکه‌ای موسوم به «یو. سی. مس»، موفق به راهیابی به رقابت‌های جهانی این رشته شدند.
رحمانی فضلی افزود: بر اساس نتایج اعلامی مسابقات مزبور که اکنون اعلام شده، صبا نبی زاده و ستایش بابایی مقدم گلیان عنوان نخست و حسن حسن پور آذری مقدم و یلدا مصرزاده اوغاز عنوان دوم مقطع ابتدایی این رقابت‌ها را کسب کردند.
وی با بیان اینکه از شیروان چهار نفر در این مسابقات شرکت کرده بودند، گفت: نفرات برتر برای مرحله دوم مسابقات جهانی یو سی مس ۲۰۱۸ که آذرماه سال جاری در کشور مالزی برگزار می‌شود انتخاب شده اند.
حیدر صابری، موسس آموزشگاه علمی آزاد ارشاد شیروان که دانش آموزان مزبور در این مرکز کسب مهارت کرده اند، اظهار کرد: یو سی مس با استفاده از یک شیوه نوآورانه محاسبه‌ای و به‌کارگیری چرتکه باعث هماهنگی بین دو نیم کره چپ و راست مغز شده و سبب افزایش ظرفیت ذهن و مهارت‌هایی هم، چون مدیریت زمان، تمرکز و توانایی حل مساله می‌شود.
انتهای پیام/ط


راهیابی دانش آموزان شیروانی به مسابقات جهانی یو سی مس کشور مالزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.