بهسازی و برفروبی 400 کیلومتر از جاده های عشایری مشگین شهر

فرماندار شهرستان مشگین شهر از بهسازی و برفروبی 400 کیلومتر از جاده های عشایری مشگین شهر خبر داد.

اکبر صمدی، فرماندار شهرستان مشگین شهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: امسال حدود 400 کیلومتر از جاده های عشایری شهرستان بهسازی و برف روبی و 200 هزار راس از دام های عشایر نیز واکسینه شدند.

وی اظهار داشت: عشایر به عنوان قطب مولد نقش تاثیرگذاری در تامین مواد لبنی، گوشت، صنایع دستی و پشم دارند و دولت حمایت از این قشر زحمت کش را در اولویت کاری خود قرار داده است.

فرماندار شهرستان مشگین شهر اضافه کرد: در همین مدت با بررسی بیش از 20 نوع بیماری حدود 60 هزار راس دام درمان شده است.

صمدی گفت: همچنین در 5 ماه گذشته گروه های پزشکی سیار مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان مشگین شهر با حضور در ییلاق ها بیش از 140 مورد خدمات پزشکی و بهداشتی به عشایر ارائه کرده است.

وی خرید یک دستگاه تانکر آبرسانی به ارزش 3 میلیارد ریال و تحویل پنل های خورشیدی به منظور بهره مندی عشایر از جریان برق پاک و رایگان را از دیگر خدمات ارائه شده به عشایر منطقه بیان کرد.

فرماندار مشگین شهر اظهار داشت: برای بهره مندی از قابلیت های عشایر منطقه برای ترویج صنعت گردشگری و ایجاد اشتغال و در آمدزایی ییلاق های خاوندی، اده چمنی و تندیرلی برای بوم گردی در نظر گرفته شده است

انتهای پیام/ح

ارائه بیش از 140 مورد خدمات پزشکی و بهداشتی به عشایر مشگین شهر

برچسب ها: عشایر ، شبکه بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۲۶ شهريور ۱۳۹۷
راه روستای لنج آباد و روستا هی هم جوار همچنان بلاتکلیف است مسئولین محترم خواهشمندیم اقدام عاجل عنایت فرمائید فصل سرما نزدیک است.