نظری:

ستاد توان افزایی فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد را هموار می‌کند

عضو شورای شهر تهران گفت: ستاد توان افزایی باید از بنگاه توزیع پول به فضایی جهت هموارسازی فعالیت‌های مردم نهاد تبدیل شود.

ستاد توان افزایی فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد را هموار می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت نظری عضو شورای شهر تهران در نشست خبری کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران که امروز(شنبه) در انجمن آثار ملی و فرهنگی ایران برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های ستاد توان افزایی و مشارکت‌های مردمی اظهار کرد: فعالیت‌های ما در این ستاد از خرداد ماه سال جاری آغاز شده و 3 ماه است که من به عنوان رئیس آن انتخاب شده‌ام. به منظور بهبود فعالیت‌های این نهاد با سازمان‌های مختلف از جمله وزارت کشور، سازمان میراث فرهنگی و محیط زیست جلساتی را برگزار کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه ستاد توان افزایی در حوزه فعالیت‌های اجتماعی زمینه مناسب را فراهم می‌کند، تصریح کرد: این ستاد از بنگاه توزیع پول به فضایی تبدیل شده که فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد را هموار می‌کند.

نظری با بیان اینکه با سازمان محیط زیست و بهزیستی به تفاهم رسیده‌ایم، گفت: به زودی با سازمان محیط زیست و سازمان بهزیستی تفاهم نامه را منعقد خواهیم کرد.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه تاکنون هیچ هزینه‌ای برای کمک به ستادهای توان افزایی نداشته‌ایم، تصریح کرد: ‌اگر قرار باشد کمکی کنیم، باید هزینه‌های آن به صورت شفاف باشد.

وی با بیان اینکه در گذشته از حساب مردم تهران بی حساب و کتاب خرج می‌شد، گفت: ما با مدیریت هزینه‌ها مخارج را کاهش داده‌ایم.

نظری با بیان اینکه تاکنون هیچ NGO از این ستاد حذف نشده، خاطرنشان کرد: در حال تکمیل بانک اطلاعاتی ستاد هستیم و کسانی که مجوز وزارت ورزش را نداشتند از حمایت ما خارج می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار