پیامک‌های دریافتی 97/06/24

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و چهارم شهریور ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

3438...0910: خواهشا در خصوص نتایج ارشد دانشگاه آزاد پیگیری کنید ما 8 اردیبهشت امتحان دادیم و این انصاف نبود نتایج ما با کارشناسی ها یکی بیاید. و هنوزم نتایج نیامده است.  البته به ما از  15شهریور وعده اعلام نتایج را می دهند واقعا  با آینده ما بازی میکنند. خیلی ها به خاطر جواب آزاد دانشگاه غیر انتفاعی و شبانه هایی که قبول شدند نرفتند و این یه ریسک بزرگی هست.

 

9554...0916: بنده در خصوص گرانفروشی با شماره 124  تعزیرات در خصوص گزارش گرانفروشی بعضی اصناف در شهرستان کرج تماس گرفتم شما هم تماس بگیرید ببینید چطور جواب سربالا بهتون می دهند.

 

9200...0902: الان 10 روز است که  نتایج ارشد آزاد را اعلام نکردند و هی امروز و فردا میکنند. داوطلبان بین غیرانتفاعی و آزاد مانده اند. لطفا پیگیری شود.

 

8949...0912: از مصائب اجتماعی ما استفاده گسترده و ناصحیح از فناوری تکنولوژی جدید نورپردازی در تابلوهای تبلیغاتی، تابلوهای شهری، نورهای لیزری، فلش ها و لامپ های زنون در خودروهاست که به شدت به بینایی و اعصاب مردم آسیب جدی وارد می‌کند! تصویب قوانین و ضوابط از ضروریات جامعه می باشد.

 

1378...0919:  لطفا پرداخت معوقه حقوق فروردین  97بازنشستگان تامین اجتماعی را پیگیری کنید.

 

9202...0919: درخواست می کنیم سازمان تأمین اجتماعی به علت فرا رسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید تأمین اجتماعی حقوق بازنشستگان را زودتر پرداخت کند تا خانواده هایی که فرزند دانشجو و محصل دارند بتوانند برای دانش آموزان خود لباس و لوازم مورد نیاز آنان را تهیه وخرید کنند. از رودهن هستم.

 

2126...0915: روغن نباتی پنج کیلویی قیمتش  چهل هزار تومان شده است. قوطی رب یک کیلویی ده هزار تومان و... مگر چه خبر شده؟ دولتمردان محترم به داد ملت برسند.

 

9131...0913: من از شهرستان چادگان استان اصفهان پیام می دهم. اینجا فقط یک بیمارستان دارد به نام بیمارستان بوعلی. این بیمارستان ۱سال دست بخش خصوصی بوده و داروها را به خوبی تامین می کردند ولی بعد از ۱ سال به دلیل مشکلات اقتصادی و عدم پرداخت مطالبات بخش خصوصی دیگر تمایل به ادامه همکاری نبوده به همین علت شبکه بهداشت چادگان باید خودش داروخانه را راه اندازی کند و دارو و تجهیزات تامین کند. ولی شبکه بهداشت زیر بار این مسئولیت نمی رود و تقصیر را به گردن بخش خصوصی انداخته است. الان مردم دارو ندارند و هیچ کسی هم پاسخگو نیست. لطفا رسیدگی کنید.

 

 
برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 
 انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار