۲۶ شهریور، زمان تشییع ۹ شهید گمنام در ماندران

پیکر ۹ تن از شهدای گمنام ۲۶ شهریور ماه در مازندران تشییع می‌ شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار عبدالله ملکی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه پیکر مطهر شهدای گمنام در ۴ شهر استان دوشنبه ۲۶ شهریور ماه تشییع و خاکسپاری می‌ شوند، گفت: این روز که همزمان با هفتم ماه محرم است پیکر‌های ۹ شهید گمنام در ساری تشییع خواهند شد.

وی با بیان اینکه مراسم تشییع شهدا ساعت ۹ صبح دوشنبه از میدان شهدا آغاز می‌ شود، افزود: این برنامه همراه با اجرای مراسم عزاداری حسینی با حضور اقشار مختلف مردم تا امامزاده یحیی (ع) ساری ادامه پیدا خواهد کرد.

سردار ملکی با بیان اینکه پیکر‌های ۷ تن از شهدای گمنام پس از تشییع به شهر‌های تنکابن، شیرود، نکا و قائمشهر منتقل می‌ شوند، گفت: همچنین پیکر ۲ شهید گمنام به معراج الشهدا تهران منتقل خواهد شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس مازندران زمان استقبال از پیکر‌های شهدا را یکشنبه ۲۵ شهریورماه اعلام کرد و افزود: شهدا از مسیر فیروزکوه وارد استان شده و پس از استقبال در شهر‌های پل سفید، زیراب و شیرگاه برای اجرای مراسم عصر وداع به بابل منتقل می‌شوند.

سردار ملکی از برگزاری مراسم عصر وداع با ۹ شهید گمنام در حسینیه سپاه ناحیه بابل خبر داد و گفت: این مراسم ساعت ۶ عصر با حضور باشکوه مردم و مسئولین برگزار خواهد شد.

وی به مراسم تشییع و تدفین شهدا در ۴ شهر استان اشاره کرد و افزود: دو شهید ۲۵ و ۱۸ ساله از عملیات‌های ایذایی والفجر هشت و رمضان سه شنبه ۲۷ شهریورماه در نکا تشییع و در دانشگاه آزاد اسلامی خاکسپاری خواهند شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس مازندران گفت: شهرستان تنکابن میزبان ۴ شهید گمنام است که دو شهید ۲۱ و ۲۵ ساله از عملیات‌های کربلای ۶ و کربلای ۴ سه شنبه ۲۷ شهریورماه تشییع و در پارک شهر خاکسپاری می‌شوند و نیز دو شهید گمنام ۲۴ و ۲۰ ساله از عملیات‌های ایذایی والفجر هشت و کربلای ۴ همزمان با تاسوعای حسینی در شهر شیرود تشییع و در پارک شهدای گمنام شهرداری خاکسپاری می‌ شوند.

سردار ملکی با بیان اینکه شهید ۱۸ ساله از عملیات رمضان مهمان مردم عزادار قائمشهر در روز تاسوعای حسینی است، افزود: پیکر این شهید پس از اجرای مراسم در تجمع بزرگ عزاداران این شهر جهت خاکسپاری به حوزه علمیه محمدیه قائمشهر منتقل می‌ شود.

وی گفت: همچنین مراسم عصر وداع با شهدا در قائمشهر و شیرود سه شنبه ۲۷ شهریورماه برگزار می‌ شود.

انتهای پیام/ م

جزئیات مراسم تشییع و تدفین ۹ شهید گمنام در مازندران

برچسب ها: شهدا ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار