قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: با توجه به هجمه های فرهنگی دشمن، باید در تبین و آئین چهلمین سالگرد پیرزوی انقلاب اسلامی باید دقت ‌نظر مناسب داشته باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نصرت ‌الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در همایش شورای سیاست‌گذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استانداری مازندران با بیان اینکه در تبین و آئین چهلمین سالگرد پیرزوی انقلاب اسلامی باید دقت ‌نظر مناسب داشته باشیم، گفت: باید با تمام وجود باور کنیم که شرایط فعلی استثناء ترین تاریخ بشریت است، جامعه ضددینی همه باورهای دینی مردم را مورد هجمه قرار می ‌دهد.

وی با اشاره به اظهارات یکی از سخنرانان که مردم از عملکرد مسؤولان نارضی هستند، اما از انقلاب اسلامی راضی هستند، افزود: این موضوع  به عملکرد برخی مسؤولان و متولیان بر می ‌گردد، البته در جمهوری اسلامی ایران تلاش زیادی برای رفع محرومیت‌ ها انجام شده است و در این حوزه هم کارنامه مناسبی داریم.

لطفی با بیان اینکه نظام سلطه با اسلام مشکل دارند، گفت: آمریکا اذعان دارد که در سال‌های اخیر ۷ هزار میلیارد دلار هزینه کردیم و هیچ دستاوردی برای ما نداشته است و دلیل آن نفوذ انقلاب اسلامی ایران است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: آمریکا برای دست‌یابی به منافع خویش دو راه دارد که یا باید از قدرت جمهوری اسلامی چشم پوشی کند یا اینکه انقلاب اسلامی را ساقط کند، دشمن امروز در یک جنگ هوشمندانه و ترکیبی روانی به دنبال سیاه ‌نمایی در داخل کشور است.

وی با بیان اینکه تبیین ارزش ‌های انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد وظیفه اداری نیست، گفت: یک وظیفه شرعی است و هم باید از همه ظرفیت خویش برای تبیین ارزش‌های انقلاب استفاده کنیم.

لطفی افزود: در حال حاضر نیاز به انسجام عملی است، امروز کیان اسلام و نظام در معرض جنگ پیچیده و ترکیبی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه دشمن با ۳۰۰ شبکه فارسی زبان در حال تخریب انقلاب هستند، گفت: با وجود همه تخریب ‌ها فردی مانند شهید حججی داریم که خود تریبون بسیار مناسبی برای تبیین ارزش ‌های انقلاب اسلامی ایران است.

آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران نیز در این همایش با بیان اینکه باید برابر برنامه های دشمنان آماده باشیم بر لزوم برپایی باشکوه جشن های انقلاب در چهلمین سال پیروزی تاکید کرد و گفت: باید اندیشه های انقلاب اسلامی را جهانی کنیم.

وی افزود: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طبق منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری باید پرشور و به صورت مردمی برگزار شود و با تمام امکانات برای برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آمادگی داریم.

آیت الله طبرسی گفت: امیدواریم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به گونه ای برگزار شود تا مایه هراس دشمنان اسلام شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به مشکلات و مسائل اقتصادی در کشور افزود: در ایام دهه فجر باید دستاوردهای انقلاب اسلامی و کارنامه نظام اسلامی تشریح شود و وضعیت قبل و بعد مناطق مختلف مقایسه و بررسی شود.

محمد اسلامی استاندار مازندران نیز در این همایش گفت: تکلیف بزرگ ما این است که وارث خون شهدا هستیم  و باید تلاش کنیم که انقلاب اسلامی را از این پیچ تاریخی عبور دهیم و برای عبور از این پیچ باید هوشمندانه عمل کنیم.

وی افزود: دشمن تحریم را اعمال می‌ کند و تلاش دارد که از درون ناراضی تراشی کند و همه باید با برنامه ‌ریزی مدون و تلاش همه جانبه نقشه‌ های شوم دشمنان را خنثی کنیم.

انتهای پیام/ م

برنامه ریزی دشمن برای چهلمین سالگرد پیرزوی انقلاب اسلامی

برچسب ها: قدرت نظامی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.