بیمه تکمیلی برای رانندگان باری رایگان شد

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: بیمه تکمیلی برای رانندگان باری خراسان شمالی رایگان شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛، سعید سبحانی معاون حمل‌ و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: با توجه به تفاهم‌نامه منعقده با کانون انجمن‌های صنفی رانندگان بار و بیمه آتیه سازان حافظ، رانندگان بخش حمل و نقل کالا به‌صورت رایگان بیمه تکمیلی می‌شوند.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط قیدشده برای بیمه تکمیلی رانندگان بار، راننده به همراه همسر می‌تواند از مزایای این طرح استفاده کند.

سبحانی افزود: این طرح به‌صورت کشوری اجرایی شده و در استان نیز نمایندگان رانندگان حمل و نقل کالا و شعب بیمه مذکور، نسبت به نحوه استفاده از بیمه تکمیلی آشنا شدند.

وی با بیان اینکه در خراسان شمالی ۷ هزار راننده بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا دارای کارت هوشمند هستند، اضافه کرد: تاکنون بیش از ۵ هزار نفر در خراسان شمالی برای بیمه رانندگان باری و همسرانشان اقدام و ثبت‌نام کرده‌اند.

معاون حمل‌ و نقل اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: رانندگان بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا با مراجعه به مراکز ارائه کارت هوشمند و ارائه مستندات فعالیت در بخش کالا در سراسر استان برای ثبت‌نام و برخورداری از مزایای بیمه تکمیلی اقدام کنند.

انتهای پیام/ط


ثبت نام بیش از ۵ هزار راننده در بیمه باری رانندگان

برچسب ها: حمل و نقل ، مسافران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.