دیدار وزیر دفاع سوریه با نیرو‌های نظامی در اطراف حما، ادلب و لاذقیه به دستور اسد

وزیر دفاع سوریه پس از دستور رئیس‌جمهور این کشور، با نیرو‌های ارتش مستقر در حومه مناطق حما، ادلب و لاذقیه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه اینترنتی رای‌الیوم گزارش داد: وزارت دفاع سوریه دیروز شنبه با انتشار بیانیه‌ای در تلگرام اعلام کرد: بشار اسد، رئیس جمهور و فرمانده کل ارتش و نیرو‌های مسلح سوریه، روز شنبه به ژنرال علی عبدالله ایوب (وزیر دفاع سوریه) دستور داد از برخی تشکیلات و نیرو‌های ارتش سوریه که در مناطق اطراف حما، ادلب و لاذقیه حضور دارند، بازدید کند و از نزدیک در جریان اوضاع میدانی این مناطق قرار گیرد.

در همین حال برخی منابع سوری اعلام کردند پس از دستور روز شنبه اسد، ژنرال ایوب به همراه شماری از فرماندهان بلندپایه ارتش از برخی مراکز و یگان‌های رزمی ارتش مستقر در اطراف شهر‌های حما، ادلب و لاذقیه بازدید و با تعدادی از فرماندهان و نیرو‌های ارتش دیدار و گفتگو کرد.

شایان ذکر است، استان ادلب در شمال غرب سوریه و در مجاورت ترکیه مقصد اصلی همه گروه‌های (تروریستی) مسلح است که حاضر به مصالحه با دمشق نشدند. ارتش سوریه همزمان با تشدید حملات نظامی علیه مواضع تروریست‌ها در مناطق مختلف کشور تلاش کرد تا از طریق گفتگو با آنان مصالحه کند. بسیاری از گروه‌های تروریستی مستقر در مناطق مختلف سوریه از جمله غوطه شرقی و درعا پس از مصالحه با دمشق، مناطق تحت کنترل خود را تخلیه کردند و به استان ادلب منتقل شدند.

استان ادلب در واقع آخرین مقر و سنگر گروه‌های تروریستی و مسلح در سوریه است و ارتش سوریه به کمک متحدان خود می‌کوشد تا این منطقه را نیز از اشغال تروریست‌ها آزاد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سوریه ، بشار اسد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار